הלך לעולמו: יגאל בן דוד, חובש בכיר ונהג אמבולנס מתנדב; “שנים רבות של עשייה ותרומה נדמו”

מד”א מרכין ראש עם פטירת יגאל בן דוד (73), חובש בכיר ונהג אמבולנס מתנדב שנפטר והותיר אחריו אישה ושלוש בנות, ולפני כשלוש שנים נולד לו נכד בכור. יגאל, תושב אשקלון, התנדב במד”א משנת 2005 ושימש כחובש בכיר ונהג אמבולנס בתחנה בעיר. בנוסף הוא התנדב במסגרת המשמר האזרחי של משטרת ישראל.

איתן לסרי, מ”מ מנהל תחנת אשקלון במד”א סיפר: “משנת 2005 יגאל התנדב באופן פעיל והגיע מספר פעמים בחודש למשמרת בתחנה. הוא היה אדם מדהים, חייכן וחיובי, בעל רוח התנדבות ותרומה יוצאת דופן. הוא אהב מאוד ללכת במסגרת תפקידו לאבטח טקסים ולייצג את מד”א, היה ידוע בתחנה שהוא האיש למשימה”.

חיים קרדי, מנהל מרחב לכיש במד”א: יגאל היה מתנדב ותיק שלנו. מעבר להתנדבותו, הוא היה שייך ליחידת מרותקי משרד העבודה ובשל כך חלק ממערך החירום של מד”א. הוא היה מתנדב מסור הנרתם לכל משימה ורעיון שהנהלת המרחב ביקשה והיה הראשון להתייצב. יגאל היה אדם חייכן, דואג וזוהי אבדה גדולה לתחנת אשקלון ולמרחב כולו”.

יוסי צמח (62), חברו של יגאל בן דוד, התנדב יחד איתו במד”א “שנים רבות של עשייה ותרומה נדמו. הכרנו שנים רבות. יגאל היה אדם אדיב, נדיב ומלא רוח חיים ואופטימיות. תמיד היה מעודד ותומך וראה כל דבר בעין טובה – מדובר באובדן כבד מנשוא  – הוא כבר חסר לכולנו”

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “עוצמתו של מד”א טמונה בהון האנושי המרכיב אותו ויגאל בן דוד ז”ל הוא דוגמא לכך. יגאל פעל במסירות אין קץ ותמיד בחיוך ובנועם הליכות וכל חדר שאליו נכנס הואר פתאום. הוא יחסר לכולנו”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן