הכתובת הייתה על הקיר | העדויות הקשות חושפות- אירוע הדריסה ברמלה יכל להימנע!

התגובות הקשות ברשת החברתיות מעוררות תהייה בנוגע לאפשרות שתאונה ברכב היוקרתי והמהיר I8 BMW הינה עניין של זמן – כל כולה משורה של עדויות המצטברות מאז דבר התאונה הקטלנית שהתרחשה אתמול ברחוב הרצל ברמלה.

כזכור, אמש בשעה 17:30 התקבל דיווח על אירוע דריסה קשה ברחוב הרצל ברמלה. מחקירה ראשונית עולה חשד לפיו נהג הרכב הפרטי איבד שליטה, עלה על המדרכה ופגע במספר הולכי רגל. בדריסה נהרגה ילדה בת ה-5 שפונתה במצב קשה אך זמן קצר לאחר מכן נקבע מותה בבית החולים אסף הרופא. ובתוך כך, חקירת תאונת הדרכים בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בראשל”צ, בעניינו של הנהג החשוד בן 23 מרמלה, הוארך מעצרו בחמישה ימים.

בין העדויות הקשות, היו כאלה שכבר צפו מבעוד מועד על האסון שמתקרב. ניר: “היום בעודי נוסע בכביש 40 לכיוון רחובות בשעת צהריים מאוחרת , עקפה אותי בפראות ה-i8 הזו. תהיתי מתי יקרה אסון והוא אכן קרה זמן קצר לאחר מכן”.

מלכה: “לפני כמה ימים הוא חתך אותי ואני אומרת לילדה שלי שהייתה איתי באוטו הוא יעשה תאונה קטלנית ברמלה הנהיגה שלו מטורפת כמו מטוס”.

למערכת חדשות 08 הגיעו עדויות נוספות. עדות נוספת היא של מתנדב לשעבר במשטרת רמלה שהציג תמונה קשה: ״לא תמיד השוטרים מקבלים את הקריאה, או שלא מגיעים לטפל באירוע. והנה קרה האסון הגדול״.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן