‘הכיתה הניידת של אינטל’ תסייע למאות תושבי קריית גת

פרויקט ‘הכיתה הניידת של אינטל’ יעזור בכל שנה למאות תושבי קריית גת לצמצם את הפערים הדיגטליים. הפרוייקט שהושק לאחרונה כולל 30 לפטופים, אוזניות ועכברים

אינטל, במסגרת מאמציה לצמצום הפער הדיגיטלי, השיקה את ‘הכיתה הניידת של אינטל’. הפרויקט, שמתבצע בשיתוף עם פרויקט 100 באוריינות דיגיטלית ועיריית קריית גת, כולל 30 לפטופים שנתרמו על ידי אינטל, ומצויים בתוך מזוודות ניידות שמאפשרות להם לנוע בפשטות בעיר.

הפרויקט מכפיל את יכולת הלמידה מכיתה נייחת אחת לשלוש כיתות, ומפוקח על ידי רכז המיזם העירוני שמעון ביטון ולימור שלמה, רכזת קורסים והון אנושי במרכז הצעירים ‘תנופה’. הכיתה הניידת מיועדת להגיע למאות תושבים בשנה, ולעבוד אלפי שעות בהוראה לאוריינות דיגיטלית. התכנים מועברים על ידי חברת ‘אקסיומה’ במגוון תחומים של אוריינות דיגיטלית.

לדברי רויטל ביתן, מנהלת אחריות חברתית של אינטל ישראל, “אנו באינטל מאמינים שהפרויקט יסייע לצמצום הפער הדיגיטלי בקריית גת וישפיע באופן חיובי על מאות תושבים בכל שנה. היכולת להגיע לתושבים בצורה נוחה, בזכות התאמת הציוד למזוודה אחת, הופך את הכיתה שלנו לניידת ונגישה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רעות פסח

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן