הכירו את נדין כהן, מחנכת בתיכון המתנדבת בתחנת מד”א במודיעין

נדין כהן: “אחד החלומות שלי היה להתנדב במד״א ואני שמחה שאני מגשימה אותו ומציבה לעצמי יעדים גם בו”

בשביל אנשי החינוך האלה שעבודתם מלאה בשליחות ותחושת סיפוק, העשייה הרבה לא נגמרת שם. אלו הם חלק קטן מאנשי החינוך שמתנדבים במד”א, יוצאים למשמרות, עולים לאמבולנסים ומצילים חיים.

הכירו את חובשת רפואת חירום, מתנדבת מד”א נדין כהן, בת 42 מישוב כרם רעים, מחנכת בתיכון לנערות בסיכון בישוב דולב. נדין חלמה להתנדב במד”א עוד מימי לימודי ההוראה שלה, כשנחשפה לראשונה בקורס עזרה ראשונה אותו עברה כחלק מהלימודים. מאז היא מצאה את עצמה לא פעם בסיטואציות שאילצו אותה להשתמש בידע מהקורס, אבל זה לא הרגיש לה שלם, היא רצתה לדעת עוד ולעזור יותר. מפה לשם היא מתנדבת כבר ארבע שנים בתחנת מד”א במודיעין.

 חובשת רפואת חירום, מתנדבת מד”א נדין כהן:

“כששואלים אותי מה אני אוהבת לעשות בזמני הפנוי, אני אומרת ‘להתנדב במד”א’. זה ממלא אותי ואת הנשמה שלי. ההכשרה והתנדבות גורמות לי לביטחון ואני תמיד נרתמת לעזור ולסייע במקרים שקורים בעת הצורך. בית הספר שאני עובדת בו מעודד את התלמידות לא רק לחלום אלא גם להגשים את החלומות שלהן. אני כמחנכת תמיד דוחפת אותן לשאוף להגיע ליעדים שהן מציבות לעצמן. כמו שאני מעודד אותן להגשים את החלומות שלהן, לשאוף ליעדים ולמטרות, ככה גם אני רוצה להגשים את השאיפות שלי.

אחד החלומות שלי היה להתנדב במד״א ואני שמחה שאני מגשימה אותו ומציבה לעצמי יעדים גם בו. יש לי יעדים מקצועיים במקום העבודה שלי ויש לי יעדים במד״א שאני רוצה להגיע אליהם, היעד שלי עכשיו הוא לסיים את ההכשרה כנהגת אמבולנס. מד״א פוגש אותי במשמרות שאני עושה, אני חלק מתחנת מד״א במודיעין כבר ארבע שנים שהן מאוד משמעותית בחיי. והוא גם תופס אותי בבית שלי, המקום שאני גרה בו הוא די מרוחק מהכל ועל מנת לקצר את זמני התגובה כונני תגובה מיידית של מד״א שמוזנקים במקביל לאמבולנס הם המעגל הראשון שמגיע לפצועים ואני שמחה להיות חלק ממנו. הרבה פעמים שאני יודעת שאסיים מאוחר בבית הספר, המדים שלי כבר נמצאים באוטו ואני יודעת שאגיע מאוחר הביתה מסופקת אחרי יום של עשייה ושליחות גם בבית הספר וגם במד״א. זה שווה את זה לגמרי״.

 

◼️ חדשות מודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן