הכירו את מתחם הכושר הציבורי שנפתח מחדש בגני תקווה

דווקא עכשיו: שומרים על הגוף והנפש פארק הגליל בגני תקווה נפתח מחדש עם מתקני כושר חדשים המספקים לתושבים מקום בטוח ובריא לשמור הכושר ולהפחית את לחץ וחרדה בתקופת המלחמה. צפו בגן החדש שנפתח לרווחת התושבים

נפש בריאה בגוף בריא: עיריית גני תקווה חנכה מחדש את פארק הגליל  לאחר שדרוג משמעותי והתקנת מתקני כושר חדישים. המתחם החדש מציע מגוון רחב של מתקני כושר, המספקים לתושבי העיר מקום אידיאלי לשמירה על כושר ובריאות, במיוחד בתקופות מאתגרות כמו מלחמת ‘חרבות ברזל’.

 

פארק הגליל  כולל כעת מתקני כושר מתקדמים המיועדים לכל הגילאים והיכולות. בין המתקנים החדשים ניתן למצוא מתקני כושר לחיזוק שרירי ליבה, מכשירי התנגדות לחיזוק השרירים ותחנות מתיחות ייחודיות. בנוסף, הותקנה רצפת גומי רכה למניעת פציעות והותאמה תאורה ידידותית לסביבה לפעילות גם בשעות הערב.

ההתחדשות של פארק הגליל היא חלק מיוזמה רחבה יותר לשיפור המרחבים הציבוריים ולחיזוק הקשרים הקהילתיים בין האוכלוסיות השונות בעיר. העירייה פועלת במרץ כדי להבטיח שכל תושבי גני תקווה ימצאו במתחם מקום בריא, בטוח ומרגיע לשמירה על הכושר בתקופות מאתגרות אלה.

המתקנים החדשים בפארק תוכננו במיוחד לענות על הצרכים של כלל האוכלוסייה, עם דגש מיוחד על האזרחים הוותיקים ובני הנוער. לאזרחים הוותיקים ניתנו מתקני אימון מותאמים אישית, המסייעים בשמירה על כושר גופני והפחתת לחץ וחרדה, אשר נפוצים בתקופות מתוחות כמו מלחמה. בני הנוער יכולים להתאמן יחד, לשפר את הכושר הגופני שלהם ולהגביר את תחושת השייכות והקשר החברתי.

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה סיכמה:

“פתיחתו מחדש של פארק הגליל עם מתקני כושר חדשים היא צעד משמעותי בשיפור איכות החיים של תושבי העיר. בתקופות של מתח ולחץ כמו המלחמה הנוכחית, חשוב לנו לספק לתושבים מקום בו הם יכולים לשחרר לחץ, לשמור על בריאותם הגופנית והנפשית ולהתחזק כקהילה. אני מזמינה את כל התושבים לבוא ולהנות מהמתקנים החדשים ולשמור על אורח חיים בריא.”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן