הכירו את מעוז שטאל מורה ולוחם ממודיעין

שטאל יפגוש בתלמידיו לראשונה רק בסוף חודש ספטמבר, לאחר שיסיים את תקופת המילואים הנוכחית

מעוז שטאל, סטודנט בתכנית רג”ב (ראש גדול בהוראה) במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, התגייס עם פרוץ מלחמת “חרבות ברזל” כשבבית חיכתה לו שני אשתו, שבדיוק נכנסה לחודש התשיעי עם ביתם  הבכורה. מעוז שטאל שירת למעלה מ-150 ימי מילואים מאז פרוץ המלחמה ובמהלכם הצליח ללוות אשתו בלידה. “זה מאוד מאתגר עבורי וגם אשתי אבל שנינו מבינים את החשיבות לשרת את המדינה בעיתוי הנוכחי ועושים זאת באהבה גדולה”. נכון לרגע זה הוא עדיין משרת במילואים וצפוי לפגוש לראשונה את תלמידיו רק בסוף החודש. השנה שטאל יתחיל ללמד במסגרת שנת ההתמחות בהוראה (סטאז’) בתיכון מור במודיעין.

שטאל, בן 28, בחר בלימודי הוראה אחרי שסיים שירות צבאי בתפקידים של  מפקד מחלקה בטירונים ומפקד צוות בקורס קצינים. הוא סיים את השנה שלישית בהוראת הלשון וספרות  בתכנית לבית הספר העל-יסודי במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט. “אני חושב שדווקא כעת חינוך זה המפתח לעתיד . במלחמה הנוכחית היינו עדים למסירות ולנתינה של הציבור. חשוב לבסס את הערכים הללו במערכת החינוך. מערכת החינוך זקוקה למורים שיידעו להעניק  ערכים של ציונות ונתינה למדינה ולחברה ואני מקווה שאצליח בדרך הזאת”.

בחודש יוני הוענק לשטאל מלגת הצטיינות בטקס בהשתתפות פרופ’ רוני לידור, נשיא המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, ד”ר יעל קמחי, סגנית הנשיא ונציגי התורמים

במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט מוענקות מדי שנה מלגות לסטודנטיות ולסטודנטים מצטיינים, שהגיעו להישגים גבוהים. המלגות מוענקות מקרנות שהוקמו לזכרן של דמויות קרובות אהובות ומוערכות, שלחלקן אף הייתה זיקה הדוקה למכללת לוינסקי לחינוך ולמכללה האקדמית בווינגייט, שתי מכללות שהתאחדו והפכו למרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, המרכז האקדמי הגדול ביותר בארץ להכשרת אנשי הוראה. “במהלך השנה הנוכחית נעדרתי תקופה ארוכה מהלימודים וחייב לציין לשבח את המעטפת החמה והליווי מהמרצים שסייעו לי להשלים את החומר, הוענקו לי דחיות ופטורים שסייעו לי להשלים את השנה”.

 

◼️ חדשות מודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן