הכירו את הקומונות החדשות בבאר שבע

השינשינים כבר כאן 

קומונות חדשות בהן עשרות בני נוער הגיעו לאחרונה לב”ש והן מביאות עמן רוח צעירה ומלאת עשייה. כידוע, שנת שירות (או בקיצור ש”ש, שין-שין) היא שנה יוצאת דופן, במסגרתה בני נוער שסיימו את לימודיהם בתיכון, בוחרים לעצור רגע לפני גיוסם לצה”ל ולהקדיש שנה לעשייה קהילתית משמעותית.

במהלך השנה הזו, בני הנוער בוחרים לתרום ולהתנדב בקהילות שונות ברחבי הארץ, תוך שהם מתמקדים בעשייה חברתית, חינוכית וקהילתית. קבוצות אלו, המכונות קומונות, הן למעשה נערות ונערים מלאי מוטיבציה המגיעים מכל רחבי הארץ ומתגוררים יחד בקהילה שבה הן פועלים במטרה לתרום, להדריך, ולהפוך אותה למקום טוב יותר.

בין הקומונות החדשות שהגיעו לבאר שבע תמצאו את השינשינים של תנועת נוע”ם, אחריי!, נוער לתת, הצופים, המרל”צ, מכבי צעיר, הנוער העובד והלומד ואיגי. אשר פועלות למען העצמת בני נוער, לרבות נוער בסיכון וילדים עם צרכים מיוחדים, עידוד התנדבות ומנהיגות חברתית בקרב בני נוער, קידום נושאים של שוויון וקבלה, עידוד והכנה לשירות משמעותי בצה”ל, הדרכה והשפעה על בני הנוער בעיר ליצירת שינוי חיובי ועוד. קומונות אלה לא רק מדריכות ומלמדות, אלא גם משמשות מודל לחיקוי ומופת עבור בני הנוער.

הצטרפות לתנועות הנוער העירוניות היא דרך מושלמת להעניק לילדים ולנוער כלים לחיים – לפתח אצלם ערכים של מנהיגות, אחריות ותחושת שייכות לקהילה, אשר ישפיעו רבות ויעצבו את עתידם.

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ’: ” ברוכים הבאים לבני ולבנות הנוער מעוררי ההשראה שמגלים מעורבות ובוחרים להקדיש שנה מחייהם, לפני הגיוס לצה”ל, להתנדבות למען החברה, הקהילה, לחינוך ולהתפתחות אישית ומנהיגותית. אני גאה בכם מאד”.

מנהל אגף חברה ב’כיוונים’, נתי מסינג: “אנו גאים לקבל את פני הקומונות החדשות בבאר שבע. הגעתם של השינשינים לעירנו היא בשורה משמחת שתעצים את הנוער המקומי ותתרום לקהילה כולה. אנו מודים לארגונים ולבני הנוער על בחירתם בבאר שבע ועל החלטתם להקדיש שנה להגשמה ולנתינה. נתינה היא החלטה לחיים עם משמעות. שנת הגשמה היא מנוף לשינוי חברתי וערכי. המשתתפים מביאים איתם רוח צעירה ומרץ אשר מלהיבים את בני הנוער ומעודדים אותם לתרום ולהיות מעורבים יותר בקהילה.

כולנו תקווה שהשינשינים יתחברו לעיר, ירגישו חלק ויראו בה קרקע פורייה להגשמת הרעיונות והחלומות שלהם. “

מנהלת מחלקת הנוער, אורטל אזולאי: ” באר שבע ידועה בקהילה החמה והמחבקת שלה, והצטרפות הקומונות החדשות רק מחזקת את תחושות הערבות ההדדית והשותפות שאנו גאים בהן כל כך. אני  רוצה להודות  לשינשינים החדשים על שבחרו להגיע לעיר שלנו ולהפוך לחלק מהעשייה החברתית הענפה בה. אין לי ספק שתמצאו כאן בית חם, קהילה שתשמח לקבל אתכם בזרועות פתוחות, והמון הזדמנויות להשפיע ולתרום. אנו מאחלים לכם שנת שירות מוצלחת, מלאה בלמידה, עשייה משמעותית ושיתופי פעולה פורים עם בני הנוער המקומיים. ברוכים הבאים ובהצלחה.”

 

◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עדן זמר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן