היתרון של שימוש בסטיק הגנה מהשמש מהדור החדש

מוצר הגנה מהשמש בצורת סטיק כתחליף לקרמים והתחליבים המוכרים. מדובר בגרסה פרקטית, קומפקטית שמציעה הגנה מדויקת ונוחה מהשמש.  

הגנה מפני השמש היא אחת המשימות החשובות ביותר לשמירה על בריאות העור לאחרונה אנו עדים לחדשנות: מוצר הגנה מהשמש בצורת סטיק כתחליף לקרמים והתחליבים המוכרים. מדובר בגרסה פרקטית, קומפקטית שמציעה הגנה מדויקת ונוחה מהשמש.  

 

ברברה למפל, מנכ"לית ליראק ישראל מסבירה: "השאיפה היא לספק הגנה הוליסטית ואפקטיבית מפני השמש לכל המשפחה. הסטיק מציע הגנה רחבה ונוחה לשימוש בכל מצב, תוך שמירה על חוויית שימוש נעימה ומרגיעה כך שהגנה על העור היא לא רק חובה, אלא גם הנאה. סטיק יכול להיכנס לתיק האיפור או לתיק רחצה, הוא לא תופס מקום רב ומעניק הגנה מדויקת, נוחה ויעילה מפני השמש. משלב בין הגנה רחבה, מרקם נעים ונוחות נשיאה, מה שהופך אותו למוצר חובה בשגרת ההגנה היומית של כל אחד ואחת בכל חשיפה לשמש לשמירת בריאות העור לאורך כל השנה".

 

למפל מונה את יתרונות השימוש בסטיק הגנה משמש: 

  1. דיוק ונוחות בשימוש:

    – סטיק ההגנה משמש מאפשר מריחה מדויקת על אזורים קטנים ורגישים כמו אף, אוזניים, שפתיים ואזורים נוספים החשופים לשמש, בעיקר עור מקועקע, מצולק ועם שומות חן. קלות השימוש בו מאפשרת התארגנות מהירה ומדויקת בכל עת.

  1. הגנה רחבה ומרוכזת:

    – הסטיק של ליראק פריז מציע הגנה רחבה מפני קרני UVA ו-UVB, ומשלב רכיבים נוגדי חמצון המגנים על העור מפני נזקי השמש. שימוש בסטיק מבטיח שהאזורים החשופים ביותר לשמש יקבלו את ההגנה המרבית.

  1. מרקם נעים ולא שמנוני:

    – הסטיק מתאפיין במרקם קרם מוצק שאינו משאיר תחושה שמנונית או פסים לבנים על העור. הוא נספג במהירות ומעניק תחושת רעננות ונוחות, מה שהופך אותו למוצר אידיאלי לשימוש יומיומי. מומלץ לבעלי עור שמן או אקנתי על מנת למנוע מגע ישיר של אצבעות עם העור. 

  1. ניידות ונוחות נשיאה:

    – הסטיק קומפקטי וקל לנשיאה בתיק, מה שהופך אותו לפתרון מושלם להגנה בשמש בכל מצב – בין אם בטיול, בים, או ביום עבודה שגרתי. ניתן להוציא ולהשתמש בו בכל רגע נתון, מה שמבטיח הגנה רציפה לאורך כל היום.

  1. ניחוח נעים:

    – בנוסף להגנה היעילה, הסטיק מתאפיין בניחוח וניל אקזוטי עדין ונעים שהופך את חוויית השימוש למרגיעה ומהנה. הניחוח המיוחד משאיר תחושת רעננות לאורך זמן.

  1. מתאים לכל המשפחה – 

סטיק ההגנה מתאים לשימוש לכל בני המשפחה, כולל ילדים מגיל שלוש ומעלה. ההגנה המרוכזת והמדויקת שהסטיק מציע מתאימה במיוחד לילדים, שזקוקים להגנה נוספת על אזורים עדינים כמו הפנים והאוזניים.

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️  לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️  לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️  לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן