“הישגים מרשימים”: אלה בתי הספר המצטיינים בקריית מלאכי

בתי הספר המצטיינים בקריית מלאכי הם: ביה”ס למלאכה חב”ד (רמה 1), תיכון בית חנה חב”ד – (רמה 2) תיכון אמית וגימנסיה דרכא זכו ברמה 3.

משרד החינוך פרסם את רשימת בתי הספר המצטיינים לשנת הלימודים תשפ”ד, כאשר בין המצטיינים נכללים כלל המוסדות מקריית מלאכי. בתי הספר המצטיינים זכו בהצטיינות על הישגיהם הערכיים, החברתיים והלימודיים. שקלול הציונים מונה בין היתר: מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, שיעור הגיוס לצה”ל או לשירות אזרחי-לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת. המורות והמורים יתוגמלו בגמול כספי בהתאם לרפורמת “עוז לתמורה”.

בתי הספר המצטיינים בקריית מלאכי הם: ביה”ס למלאכה חב”ד (רמה 1), תיכון בית חנה חב”ד – (רמה 2) תיכון אמית וגימנסיה דרכא זכו ברמה 3.

המענקים יועברו למורים בבתי הספר המצטיינים על פי הדירוג הבא:

1.      רמה 1 –  9,453.28 ₪

2.      רמה 2 –  7,089.96  ₪

3.      רמה 3 – 4,726.65 ₪

4.      רמה 4 –  3,544.97 ₪

שר החינוך, מר יואב קיש: “אני גאה מאד באנשי ובנשות החינוך הנפלאים שלנו, שמערכת החינוך והתלמידים שלנו התברכו בהם. הם אלה שמובילים את התלמידים במעלה הדרך הארוכה והתלולה, תומכים בהם, ומהווים עבורם משענת יצוקה. הם אלה שנוטעים בתלמידים את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכוחות לפרוץ קדימה”.

ראש העיר קריית מלאכי, אליהו זהר: “ההישגים המרשימים של בתי הספר בקריית מלאכי מעידים על העבודה הקשה וההשקעה של הצוותים החינוכיים בעיר. אנו גאים במערכת החינוך שלנו שממשיכה להצטיין ולשמש דוגמה בכל הנוגע להישגים ערכיים ולימודיים כאחד. נמשיך להעניק את כל התמיכה הנדרשת כדי להבטיח שהתלמידים והצוותים ימשיכו להצליח”.

מנהל אגף החינוך, ד”ר אבי אדרי: “אני מברך את בתי הספר הזוכים על הצלחתם המרשימה. ההצטיינות שלהם היא תוצאה של מחויבות עמוקה לחינוך איכותי ושל מאמצים משותפים של מורים, תלמידים והורים. מערכת החינוך בקריית מלאכי ממשיכה לשאוף למצוינות ואנו נעשה כל שביכולתנו כדי להמשיך את המגמה החיובית הזו”.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן