היערכות לפתיחת שנת הלימודים ברמלה

היערכות חינוכית:  חיבורים, הכנות וברכות לקראת שנת הלימודים החדשה

במסגרת ההכנות לפתיחת שנת הלימודים הקרובה, נערכו ברמלה מספר מפגשים חשובים בהובלת ראש העיר והנהלת אגף החינוך.

במפגש זום רחב היקף, ראש העיר, יחד עם הנהלת אגף החינוך, פנה לכלל המורים בעיר. המפגש התמקד בהיערכות מערכת החינוך לאתגרים הצפויים בשנה הקרובה, תוך שימת דגש על המורכבות הנובעת מהמצב הביטחוני והחברתי המיוחד בו אנו נמצאים.

במפגש נוסף שנערך בלשכת ראש העיר, נפגשו ראש העיר מיכאל וידל, סגנו והממונה על תחום החינוך, אברהם דז’ורייב ומנכ”ל העירייה רונן עזריה עם מנהלי בתי הספר החדשים שנכנסו לתפקידיהם השנה. הפגישה התקיימה באווירה של שיתוף פעולה וחשיבה משותפת על דרכים להמשך שיפור מערכת החינוך המקומית. במהלך המפגש, הושם דגש על הובלת מוסדות החינוך בעיר בהתאם לערכים של מצוינות, שקיפות ושיתוף פעולה עם הקהילה המקומית. ראש העיר הביע את מחויבותו להעניק תמיכה מלאה למנהלים החדשים, תוך חיזוק הקשר בין ההנהלה לבין צוותי החינוך בשטח.

סגן ראש העיר, אברהם דז’ורייב הוסיף:

“החינוך הוא היסוד לבניית חברה חזקה ומלוכדת. בשיתוף פעולה עם צוותי החינוך המצוינים שלנו, נמשיך להוביל את רמלה לעתיד של מצוינות וערכים.”

לסיום, ראש העיר שיגר אגרת ברכה מרגשת לכלל צוותי החינוך בעיר, בה הביע את הערכתו הרבה לעבודה המסורה והחשובה שהם מבצעים. באגרת, הדגיש ראש העיר את תפקידם הקריטי של אנשי החינוך, במיוחד בתקופה מאתגרת זו. “אתם עמוד התווך של החברה שלנו,” כתב, “העבודה שאתם עושים היא לא רק חיונית ללימוד ולחינוך, אלא גם ליצירת סביבה תומכת ובטוחה עבור תלמידינו בתקופה זו.”

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן