הילדים חזרו לבית הספר? אל תשכחו לחדש את כרטיס הרב קו!

עם פתיחת שנת הלימודים: אלפים הגיעו לתחנות השירות של דן באר שבע ודן בדרום וחידשו את כרטיסי הרב קו

בשלושת השבועות האחרונים, מאז תחילת שנת הלימודים וקצת לפניה, מרכזי השירות של דן בדרום ודן באר שבע חוו עומס חריג של לקוחות, כשהסניפים היו מלאים עד אפס מקום, והנציגים נשארו שעות רבות מעבר לשעות הפעילות הרגילות כדי לתת מענה לכל הפונים, עד אחרון הלקוחות.

אלפים הגיעו לתחנות השירות וחידשו כרטיסי רב קו עם החזרה ללימודים ולאחר ההודעה על סיום השביתה, וקיבלו שירות אדיב וסבלני, למרות העומס.

העומס הכבד נבע ממספר גורמים, בהם תחילת שנת הלימודים לאחר סיום השביתה, הנפקות כרטיסים חדשים, עדכוני כרטיסים עבור תלמידים, וטיפול בכרטיסים של מתנדבי השירות הלאומי והמשרתים בקורסים קדם צבאיים (קד”צים). לצערם של העובדים והלקוחות כאחד, העומס הכבד לווה בתקלות טכניות מרובות במערכות, דבר שהקשה עוד יותר על מתן השירות היעיל.

חברת דן מפעילה תשעה סניפי שירות באזור הדרום. לדן באר שבע ישנם שלושה סניפים: בתחנה המרכזית, בשכונת נווה זאב ובקריית הממשלה. לדן בדרום פועלים סניפים באופקים, שדרות, נתיבות ושני סניפים באשקלון בקסטינה. למרות האתגרים, צוותי השירות של דן הפגינו מסירות יוצאת דופן, כאשר נשארו במרכזי השירות הרבה מעבר לשעות הפעילות הרגילות כדי להבטיח שכל לקוח יקבל מענה.

בעקבות המאמצים יוצאי הדופן של הצוות, התקבלו בהנהלת דן בדרום ודן באר שבע מספר מכתבי תודה מלקוחות מרוצים. מכתבים אלו מבטאים את ההערכה הרבה של הציבור למסירות ולמקצועיות של עובדי החברה, אשר נתנו שירות עם חיוך ובסבלנות, במיוחד בתקופה מאתגרת זו.

 

◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן

◼️ לחדשות נתיבות לחצו כאן

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לחדשות אשקלון  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות תחבורה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן