“היית סמל לנתינה ואהבה, עמוד התווך של המשפחה”: ראש העיר לוד ספד לחייל שנהרג בתאונה

ביוזת יאיר רביבו, ראש עיריית לוד, נערך גיוס כספים למשפחה

“היית סמל לנתינה ואהבה, עמוד התווך של המשפחה”: יאיר רביבו ספד לחייל מלוד שנהרג בתאונה

השכול הכואב דפק השבוע בדלת העיר לוד, עם היוודע הבשורה המרה והקשה על מותו של החייל נתנאל בוכריס ז”ל, בעת מילוי תפקידו. מעל 1,000 איש השתתפו בהלווייתו שנערכה בחלקה הצבאית בבית העלמין הישן בלוד, בהשתתפות בני משפחה ואנשי צבא, חברים ומכרים, אנשי ציבור ותושבים כואבים שבאו לחלוק כבוד אחרון לחלל שהלך לעולמו.

ביוזמתו של ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו, נערך גיוס כספים למשפחה השכולה, כ-300 איש עמך בית ישראל ותושבי לוד הרימו תרומה בסך כ-50,000 ₪, בנוסף להתרמה שערכה אושיית הרשת – נטלי דדון, בה נאספו כ-150,000 ₪ עבור שיקום המשפחה.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, ספד בהלוויה בדמעות. “נתנאל בוכריס ז”ל, כל-כך עצוב וקשה לדבר עליך כך, אחרי פטירתך. נער חמד ומיוחד היית, זה שצעד בביטחון ובחיוך מלא שמחה כשראה את הוריו מתמלאים בנחת ובגאווה על מי שאתה. היית לעמוד התווך של המשפחה היקרה שלך – לה אני מבטיח לך כאן, שנדאג לה בע”ה לכל מחסורה, נתמוך בשעה הקשה ונחבק אותה כל העיר יחדיו”.

רביבו הוסיף ואמר: “היית סמל של חסד ואהבה, של נתינה, התנדבות ודוגמא אישית לכל נער ונערה. התנדבת בסח”י ובשקט דאגת לחלק מזון למשפחות נזקקות, היית חונך ותומך נהדר לקטנים ממך, העריצו אותך. לא בכדי לפני 4 שנים בדיוק, זכית ביחד עם גיבור נוסף מלוד, לוחם בסיירת מטכ”ל – נווה לקס הי”ד שנפל בעת הגנתו על המולדת במלחמת “חרבות ברזל”, שוועדה עירונית בחרה בכם להיות מבין 25 מצטייני הנוער בלוד, על התנדבות ונתינה למען הקהילה והחברה בתקופת נגיף הקורונה. היית פעיל חברתי ברמ”ח אברים ושס”ה גידים, שכל כולו למען הזולת”.

יהי זכרו ברוך!

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן