הייצור של מוני החשמל החכמים מסין עובר לקרית גת

חברת קאיפה הסינית, שזכתה במכרז של חברת החשמל לאספקת 200 אלף מוני חשמל חכמים בהיקף של עשרות מיליוני דולר, העבירה חלק מקו הייצור של המונים לחברת IPU בקרית גת

מיליארד סינים לא טועים? חברת קאיפה הסינית, שזכתה במכרז של חברת החשמל לאספקת 200 אלף מוני חשמל חכמים בהיקף של עשרות מיליוני דולר, העבירה חלק מקו הייצור של המונים לחברת IPU בקרית גת.

תכנית המימוש כוללת – מעבר להעברת קו הייצור – גם העברת ידע והכשרה מקצועית לחברה הישראלית.

חברת IPU גייסה עבור קו הייצור החדש כעשרים עובדים נוספים וכן רכשה מכונות וציוד נוספים.

בנוסף לייצור המונים עבור חברת החשמל, החברות דנות גם בשיתוף פעולה רחב יותר לייצור מוני גז ומים, הן עבור השוק הישראלי והן עבור השוק האירופי. פוטנציאל העסקאות בין החברות נאמד בעשרות מיליוני דולר.

מחברת קאיפה נמסר ש”החברה פועלת מול חברת החשמל מאז שנת 2016 בתחום תשתית חשמל חכמה ופיתוח פתרונות למוני חשמל חכמים. במקביל, החברה פעלה לאיתור שותפים ישראלים מקומיים שיכולים לגשר בין ישראל וסין מבחינה גיאוגרפית והבדלי תרבות. לאורך הדרך היו לא מעט אתגרים, אולם בסיוע הרשפ”ת ותוך יצירת יחסי עבודה והבנה טובים בין הצדדים, הצלחנו לקדם ייצור של מוני חשמל בישראל. הדבר לא היה קורה ללא התמיכה והליווי של הרשפ”ת לאורך התהליך”.

“שתי החברות סיכמו על מפת דרכים לשנים הקרובות שכוללת, מעבר למוני החשמל, גם ייצור מוני מים, מוני גז, רכיבי תקשורת ומוצרים נלווים נוספים. קאיפה החליטה בנוסף לנצל את הידע והיכולות הקימות בישראל בתחומי ההייטק גם בתחום עיצוב ותכנון המוצר. השאיפה המשותפת שלנו היא להקים שותפות עמוקה וארוכת טווח בין החברות לצורך יצירת מרכז לפיתוח, תכנון וייצור מונים חכמים לכלל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה”.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן