היום – שוק איכרים מהצפון והדרום ב”לב רחובות”

ח״מ איטל בציר אלשיך: ״בואו היום לשוק האיכרים ב״לב רחובות״ לתמוך בחקלאים המתמודדים לא רק עם מלחמה וירי של מטחים אלא גם עם מלחמת קיום כלכלית״ היום, שלישי משעה 16:30 שוק איכרים מהצפון והעוטף בשוק: רימונים, גבינות, יינות, פירות, דבש, מאכלים דרוזים, דגים טריים ועוד

כולנו מכירים את דג על הדן, אם כשהיינו בקיאקים, בקמפינג או במסעדה בקרבת הנחל, אך מאז פרוץ המלחמה כמעט כבר שנה שהעסק שבק חיים והאחים עינם וליאור אבישי, בעלים של ״דג על הדן״ נאלצים להתמודד לא רק עם ירי של מטחים בלתי פוסק, הפסקות חשמל, משפחות שבסכנה ומשק החיות אלא גם עם בעיות כלכליות שנובעות כתוצאה ממלחמה של כמעט שנה. למרות זאת עינם לא עוזב את הבית ואת המשק ואומר: ״אנחנו מחוברים לאדמה ולא עוזבים, ככה חינכו אותנו״.

דג על הדן שברשותם גם מטעים חקלאים ובריכות דגה יגיעו היום אחה״צ למכור את תוצרתם בשוק האיכרים בדיור מוגן ״לב רחובות״ (סירקין 2) בשכונת סלע, שיתקיים היום משעה 16:30 ואילך ויגיעו חקלאים מהצפון והעוטף.
בשוק יהיו דוכנים לממכר רימונים, גבינות, יינות, פירות, מאכלים דרוזים, דגים, דגים טריים, מאפיים בעבודת יד, עציצים ומתנות חג.

מאחורי היוזמה עומדת חברת המועצה איטל בציר אלשיך: ״אין על החברה האזרחית ואין על תושבות ותושבי העיר להתגייס לטובת סולידירות חברתית, לטובת חקלאות מקומית ואחינו היושבים על הגדרות בצפון ובעוטף
זה הזמן גם לתמוך באחינו הדרוזים שיגיעו היום ממסעדה וחורפיש הקושרים את חייהם בחיינו וברבים מהם משרתים בכוחות הבטחון וצה״ל.

מאכלים דרוזים אותנטים
גם המטבח של סופיה מהכפר הדרוזי חורפיש יגיעו (מטבח עם תעודת כשרות)
בדוכן ״המטבח של סופיה״ יהיו דוכן לפיתה דרוזית עם לבנה ושמן זית, תבשילים דרוזיים אותנטיים: עלי גפן עבודת יד מילוי אורז, עלי כרוב עבודת יד במילוי אורז , מנסף אורז עם עוף, מנסף צמחוני אורז עם כרובית וחצילים , במיה, מג׳דרה- בורגול עם עדשים , שולפאטה- בורגול עם ירקות, מרק קובה במילוי עוף , סלט טבולה, סמבוסק בשר, קציצות ירק.

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️  לחדשות נס ציונה לחצו כאן

◼️ לחדשות ראשון לציון לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: איטל בציר אלשיך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן