הטבה מיוחדת ורטובה לתושבי אור יהודה המשרתים בצה”ל

אור יהודה בהטבה מיוחדת לחיילים ולאנשי המילואים: כניסה חינם לבריכה לתושבים

עיריית אור יהודה פרסמה היום (שלישי) הטבה מיוחדת לרגל שבוע ההצדעה לאנשי ולנשות המילואים: כניסה חינם חופשית לבריכה העירונית לחיילים ולאנשי המילואים למשך כל עונת הרחצה.

ההחלטה הזו פורסמה על ידי ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה, והיא הגיעה ביוזמתה של חברת מועצת העיר, ספיר חבסוב, הממונה על תחום הצעירים בעיר.

 

 

על פי היוזמה, חיילים בסדיר יתבקשו להציג תעודת חוגר ותעודת זהות שבה מופיע היותו תושב אור יהודה.

אנשי מילואים פעילים (או בני משפחתם מדרגה ראשונה) יצטרכו להציג בכניסה כרטיס / טופס משרת מילואים פעיל + תעודת זהות תושב אור יהודה, ובאופן הזה הם יקבלו הם (או בני משפחתם) כניסה חינם עבורם ועבור נלווה אחד.

 

בעירייה מדגישים כי הכניסה תתקיים בהתאם לשעות הפעילות של הבריכה העירונית ולכן הם ממליצים לעקוב אחר הפרסומים על ימים סגורים לקהל שמופיעים באתר העירייה.

הכניסה תתאפשר אך ורק עם הצגת תעודות מתאימות בכניסה.

כמו כן, בקרוב יפורסמו הטבות נוספות במסגרת אירועי הקיץ לאנשי המילואים.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבור מי ששומר עלינו כבר שמונה חודשים ועושה זאת תוך הקרבה בלתי רגילה. בני המשפחות של אנשי המילואים הם ללא ספק האנשים שבחזית שנפגעו מאוד במלחמה האחרונה ולכן חשוב לנו להמתיק עבורם את הקיץ הקרוב עם הטבה מיוחדת. כמובן שכל זה מצטרף להטבות נוספות שאנחנו מתכננים לקיים עבורם בקיץ הקרוב. זו הזדמנות להודות לספיר חבסוב, חברת מועצת העיר, על היוזמה החשובה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן