החמ”ל האזרחי של יגאל וינברגר קיבל איומים מהחמאס

פעילות התנדבותית תמימה בקרית גת למען חיילים ומפונים הותקפה ברשת עם תמונות קשות לצפייה; מי שעומד מאחורי היוזמה הוא יגאל וינברגר שאומר: “אנחנו לא מפחדים מחמאס”

ארגון הטרור הרצחני חמאס, שלא מהסס לפגוע באזרחים חפים מפשע לא מעורבים, כולל נשים, ילדים ותינוקות, ובצדק גרר השוואה למעשי הנאצים, ידוע גם בשימוש התכוף שעושה ברשתות החברתיות, כדי להפיץ את מעשי הזוועה, לזרוע דיס אינפורמציה ולפגוע במורל של יריביו. מי שהפעם על הכוונת המקוונת של הארגון הוא חמ”ל אזרחי שפועל בקרית גת למען חיילים ומשפחות מפונים מהעוטף.

מדובר על כ-300 מתנדבים מקריית גת והסביבה שבשלושה שבועות האחרונים עושים לילות כימים למען חיילי צה”ל ותושבי הקיבוצים בעוטף. החמ”ל האזרחי מארגן בין היתר מפגשים של חיילים עם תושבים, אורז חבילות מצרכים ואלפי ארוחות חמות שנשלחות לחזית, אוסף פריטים לתינוקות וצעצועים למשפחות המפונים שהפכו לפליטים, דואג להם למצרכים בסיסיים ועוד. כמו כן החמ”ל מספק מאות אביזרים טקטיים ללוחמים בצפון ובדרום, מווסטים ללוחמים ועד ציוד חכם לקרבות

בפוסט המתעד את פעילות החמ”ל האזרחי בקריית גת בשיתוף חיילים וזכה לכ-480 אלף צפיות ו-800 תגובות, נרשמו תגובות רבות מצד פלסטינים המזוהים עם חמאס, כולל תמונות קשות המראות גופות של חיילי צה”ל עם דגל ישראל , ארון מתים עם דגל ישראל, חיילים בוכים בהלוויה, וביטויים המייצגים את ארגון הטרור הנפשע.

מי שעומד מאחורי החמ”ל האזרחי הוא יגאל וינברגר, עד לפני 23 ימים מועמד לראשות עיריית קרית גת, והיום מקים ומנהל החמ”ל האזרחי בקריית גת. “מחמם את הלב לראות את עם ישראל בגדולתו, מתאחד כדי לסייע ותורם מזמנו למען החיילים ותושבי העוטף. נדאג לכל צורך וכל חוסר של החיילים. אני מודה למתנדבים שבאים יום יום ומסייעים בפעילות החשובה והמשמעותית הזאת. אנחנו לא מפחדים מהחמאס ונילחם בו יחד עד לניצחון, נמשיך לתמוך בלהט ולעשות הכל לטובת חיזוק העורף וההסברה. אני באופן אישי עושה סרטוני הסברה בעברית, רוסית ואנגלית ומפיץ בעולם”, אמר וינברגר.

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: תומר שונם-ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן