החל שיווק פרויקט חדש בשכונת נופי בן שמן בלוד

שכונת נופי בן שמן מתפרסת על שטח של כ-850 דונם ותכלול כ-4,500 יחידות דיור לצד כ-18 אלף מ”ר מסחר ותעסוקה

פרויקט “אפי נופי בן שמן” של חברת אפי קפיטל כולל 190 יח”ד בעירוב שימושים. הצפי להכנסות הינו של כ-425 מיליון שקל. 

אפי קפיטל נדל”ן החלה בשלב השיווק לפרויקט “אפי נופי בן שמן” בשכונת נופי בן שמן בלוד. הפרויקט יכלול מתחם מגורים בעירוב שימושים שיכלול מגדל שיתנשא לגובה של 21 קומות ושני בניינים בני 7-9 קומות עם 190 יחידות דיור שמיועדות לשוק החופשי. מועד העלייה לקרקע צפוי להיות ברבעון השני של שנת 2024. החברה צופה כי הפרויקט יוביל להכנסות של כ-425 מיליון שקל.

מתחם המגורים של אפי נופי בן שמן יכלול תמהיל דירות מגוון של 3, 4, 5 ו-5.5 חדרים. דירות גן 4 ו-5 חדרים ודירות פנטהאוז מיוחדות של 3.5 חדרים, 5 חדרים ו-6 חדרים. לכל הדירות מחסן וחנייה תת קרקעית. המתחם ממוקם כקו ראשון לאגם ולפארק שיוקמו בשכונה. מילוסלבסקי אדריכלים אמונים על תכנון מתחם המגורים.

שכונת נופי בן שמן, נחשבת כיום כאחת משכונות הדגל העתידיות של העיר לוד. השכונה מתפרסת על שטח של כ-850 דונם ותכלול כ-4,500 יחידות דיור לצד כ-18 אלף מ”ר מסחר ותעסוקה. בשכונה יוקמו פארקים, טיילת לנחל גזר, שבילי אופניים, גינות ירוקות, מבני ציבור, גני ילדים, בתי ספר, מוסדות תרבות ופנאי ועוד. בנוסף, התכנון החדשני של השכונה יכלול מערכות תשתית חדשניות דוגמת מערכת פניאומטית לפינוי אשפה ומערכת הולכת גז טבעי.

השכונה נמצאת בסמיכות לעורקי תחבורה מרכזיים כדוגמת כביש 1, כביש 6, כביש 40 וכביש 433 המחברים את השכונה לכל נקודה מרכזית בלב גוש דן ומרכז הארץ. בעיר לוד עצמה יש שתי תחנות רכבת הנמצאות במרחק נסיעה קצר מהשכונה ומעניקות חיבור לכלל קצוות המדינה ובפרט ללב גוש דן ומטרופולין תל אביב.

לרגל תחילת השיווק מציעה החברה מחירי פריסייל מיוחדים החל מ-2.15 מיליון ש”ח לדירת 3 חדרים ומרפסת

עינב כהן, סמנכ”לית השיווק באפי קפיטל, מציינת: “מדובר בפרויקט אייקוני חדשני שמיועד כולו לשוק החופשי. התכנון האדריכלי נותן דגש רב על יעילות וניצול מרבי של שטחים, לצד בנייה יוקרתית ונוף ישיר לאגם ולפארק. לחברה יש פרויקט נוסף בשכונה שיוקם בהמשך ואנו מאמינים מאוד בעיר לוד בכלל ובהתפתחות של שכונת נופי בן שמן בפרט. מנעד הדירות הרחב שלנו מאפשר לנו לפנות לקהלי יעד שונים החל מרווקים, זוגות צעירים, משפחות קטנות וגדולות, משקיעים ועוד. אני סבורה כי מחירי הדירות באזור לוד צפויים להאמיר בשנים הקרובות ולכן מי שיבין את הפוטנציאל יעשה עסקה נכונה”.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה ועסקים לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: viewpoint

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן