החל משישי הקרוב בירושלים: הארכת קו 95 של חברת סופרבוס עד ל’יד ושם’

הארכת קו 95 תחבר את השכונות הדרומיות של העיר כדוגמת חומת שמואל, תלפיות וגוננים אל ‘יד ושם’.

החל מיום שישי (13.09.24), תאריך חברת סופרבוס את מסלול הנסיעה של קו 95 עד ל’יד ושם’ ולראשונה יופעל אליו שירות תחבורה סדיר מתחנת הרכבת הקלה של יפה נוף. הארכת קו 95 תחבר את השכונות הדרומיות של העיר כדוגמת חומת שמואל, תלפיות וגוננים אל ‘יד ושם’.

הארכת הקו של סופרבוס, מתבצעת בהתאם לתנאי המכרז להפעלת התחבורה הציבורית בירושלים, בקידומו של משרד התחבורה באמצעות הרשות הארצית לתחבורה ציבורית ותוכנית אב לתחבורה ירושלים.

קו 95 שהחל לפעול לפני כשנה, מחבר בין שכונת חומת שמואל למרכז הרפואי שערי צדק ולתחנת הרכבת יפה נוף, ועובר דרך א.ת. תלפיות (קניון הדר), צומת אורנים, גוננים, צומת פת, דרך בייט ,שערי צדק , תחנת יפה נוף ולאחר הארכתו הנוכחית יגיע כאמור עד ל’יד ושם’. 

מאז כניסתה של סופרבוס לירושלים, לפני כשלוש שנים, החברה מפעילה עשרות קווים בפריסה משמעותית בבירה ומסיעה מדי יום עשרות אלפי נוסעים ברחבי העיר. 

צחי נווה, מנכ”ל חברת סופרבוס : אנו שמחים להיות חלק משמעותי במימוש חזונו של משרד התחבורה בפיתוח ושדרוג מערך התחבורה הציבורית בירושלים. לצד הגדלת פריסת הקווים ושיפור הנגישות ברחבי ירושלים לטובת תושבי העיר תוך מתן זמינות, ייעול רמת השירות וקיצור זמנים, הארכת קו 95 ל’יד ושם’, מהווה עבורנו ערך משמעותי, המסמל גם את החיבור להיסטוריה, לזיכרון ולגבורה של החברה הישראלית”.  

פרטים נוספים באתר חברת סופרבוס ובאתר משרד התחבורה, ובמוקדים : משרד התחבורה  4515* , חברת סופרבוס 2162*

 

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: סופרבוס

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן