החלו עיצומים חלקיים בעיריית רחובות – רמי מדהלה יכנס בתשע וחצי ישיבה דחופה באשר להמשך הצעדים שיינקטו

מלול|אביב איטח|21768666_1927622680581518_6907046286683888292_o|רמי מדהלה

עובדי עיריית רחובות מאגף פיקוח החניה, איכות הסביבה והשיטור העירוני הגיעו לעבודה הבוקר (ראשון) כרגיל אולם לשם שינוי ולפי שעה הם נאלצים לשבות ממתן שירות לציבור בפועל – זאת בהתאם להנחיית יו”ר ועד העובדים, רמי מדהלה אשר החליט בהתייעצות עם חברי הועד לממש חלקית את איום סכסוך העבודה.

בשעה 9 וחצי יכנס מדהלה את חבר הוועד לישיבה דחופה במהלכה יוחלט על המשך הצעדים שיינקטו – ייתכן כי העיצומים יוחרפו ואף ייגררו לשביתת העירייה כולה.

הצדדים ניסו להגיע להידברות בשבוע שעבר בכדי לגשר על הפערים – אולם בפגישה בין רמי מדהלה ונציגי ועד העובדים עם מנכ”ל העירייה, דורון מילברג, טרם הושגו הבנות. הבוקר אמר גורם בוועד: “בשעה עשר נהיה יותר חכמים”.

בשלהי השבוע אמר מדהלה “נפתח בעיצומים, ואם הם לא יעזרו ניאלץ להשבית את כל אגפי העירייה. העובדים יגיעו לעבודה אבל הם לא יעבדו ולצערי הציבור נפגע. אני לא רוצה להגיע לזה, אבל ההנהלה מובילה אותי לפגוע בשירות שנותנים לתושבים. זה הכלי הלגיטימי שלנו להיאבק ולא יכולים להיאבק בצורה אחרת. אנחנו לא יכולים לבוא עם קרשים, לאיים או לשרוף”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן