החלו עבודות ריבוד הכבישים בשכונת הציפורים

ביום ראשון החלה העירייה, באמצעות החכ”ל, בעבודות לריבוד כבישי שכונת הציפורים

ביום ראשון החלה העירייה, באמצעות החכ”ל, בעבודות לריבוד כבישי שכונת הציפורים. כידוע, בעת הקמת שכונה מבוצעות עבודות לריבוד של כבישי השכונה. כעת משעיקר העבודות בשכונה הסתיימו החלה החכ”ל בעבודות לריבוד הסופי של הכבישים בשכונה, מהעירייה.  נמסר כי משך העבודות כשלושה שבועות בימים ראשון עד חמישי מהשעה 08:30 ועד 17:00.

העבודות יבוצעו בשני שלבים: קרצוף הכביש וריבודו מחדש. כאשר בשלב הראשון יבוצעו עבודות הכנה לקראת העבודות וכן קרצוף הכביש. במהלך עבודות אלה לא תהיה חסימה של הכבישים אולם יהיו שיבושי תנועה בזמן העבודות. השלב השני יהיה ריבוד מחדש של השכבה הסופית של הכבישים. משך עבודות הקרצוף של כל רחובות השכונה יהיה ככ-9 ימים והן אמורות להסתיים עד יום שני, 24.7. השלב השני, שלב ריבוד הכבישים, צפוי להתחיל ביום שלישי, 25.7 במהלכו ירובדו הכבישים, על פי תכנית עבודה שתפורסם מידי יום עם תחילת העבודות מהשעה 08:30 בבוקר ועד לשעה 17:00. במהלך אותן שעות לא תותר כניסה לכבישים שנמצאים בעבודה וכמובן שלא תותר החנייה באותם קטעים.

כזכור, לפני כשבועיים הסתיימו העבודות הגיעו להקמת מעבר חציה מוגבה ברחוב החסידה, מול המרכז המסחרי בשכונת הציפורים. מטרת העבודות להגביר את הבטיחות במקטע בו הולכי רגל רבים, שבין רחוב שלדג לרחוב צוקית. בנוסף, ממשיכה החכ”ל בעבודות ביצוע שכבה סופית של אספלט ברחבי השכונה, והקמתו של מגרש חנייה צמוד למרכז המסחרי, אשר יכיל כשלושים מקומות חניה.

צילום: דוברות עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן