החלה ההיערכות לעונת החורף באופקים

כמדי שנה, החלו צוותי עיריית אופקים בפעולות מנע וזאת בנוסף לתחזוק השוטף על מנת להבטיח שגרה ככל הניתן גם עם תחילת הגשמים הצפויים להגיע בקרוב

עם סיום עונת הקיץ ותחילת הגשמים הראשונים ברחבי הארץ, החלה עיריית אופקים על כל אגפיה בהערכות השנתית לקראת עונת החורף הקרבה.

במסגרת ההערכות, הונחו הגורמים השונים לביצוע ניקוי מרזבים ובדיקת גגות, גיזום עצים, בדיקת וניקוי הקולטנים, חיזוק חפצים רופפים, ניטור קבוע של השלולית ומקווי המים למניעת דגירת יתושים, תגבור צוותי המוקד העירוני וצוותי כוננות ועוד. כמו כן, הועלו הנחיות לתושבים באתר העירייה ובהם מפורטות מספר פעולות שהתושבות והתושבים מוזמנים לבצע בבתיהם על מנת להבטיח את בטיחותם ובטיחות משפחתם.

עיריית אופקים באמצעות המוקד העירוני ובסיוע אגף שפ”ע תעמוד בקשר ישיר עם כוחות הביטחון, השירות המטאורולוגי והשירות ההידרולוגי על מנת לקבל התראות מוקדמות ובכל מקרה של סערה או מזג אויר חריג תעדכן את תושביה ותעניק מענה בכל נושא.

בנוסף, קוראת הרשות לתושבות ותושבי העיר לגלות ערנות, ולשים לב ובכל מקרה של זיהוי מפגע לחייג למוקד 106 וצוותים מקצועיים מטעם הרשות יעניקו מענה”.

 

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן