החיוך שלהם-התקווה שלנו: בני נוער מגני תקווה ליוו ילדים חולי סרטן לספארי

בזמן ההתמודדות שלהם עם מחלת הסרטן: הילדים מגשימים חלום בסיור מרתק עם חיות הבר בספארי

במסגרת פעילות עמותת ׳החיוך שלהם בידיים שלנו׳, יצאו ילדים חולי סרטן לטיול מיוחד בספארי ברמת גן שהתגייס למען הילדים, בליווי בני נוער מתנדבים מגני תקווה. הילדים זכו לביקור v.i.p והיכרות מעמיקה עם האריות, הג׳ירפות, השימפנזות וחיות נוספות.

 

במסגרת פעילות עמותת ׳החיוך שלהם בידיים שלנו׳, יצאו השבוע ילדים חולי סרטן, בליווי בני נוער מתנדבים מהעיר גני תקווה, לטיול מיוחד בספארי ברמת גן שנרתם לטובת האירוע. הטיול כלל ביקור במגוון אזורים מרתקים וצפייה בחיות מופלאות בשיתוף בני הנוער בגני תקווה שהצטרפו לביקור בזכות יחידת ההתנדבות העירונית.

עמותת “החיוך שלהם בידיים שלנו” מספקת תמיכה וסיוע לילדים חולי סרטן ובעלי נכויות מורכבות. העמותה פועלת לשיפור איכות חייהם של הילדים ובני משפחותיהם באמצעות יצירת חוויות משמחות ותמיכה רפואית מתמשכת. העמותה מזמינה מתנדבים נוספים להצטרף לפעילות המרגשת ולהמשיך לשמח ולהקל על הילדים ומשפחותיהם.

יסמין, תלמידת תיכון בגני תקווה שיתפה על תחושותיה מהחוויה: “החוויה הזאת הייתה מיוחדת מאוד גם בשבילנו וגם בשביל הילדים. הקשר שנוצר בינינו לבין הילדים הוא אמיתי ומיוחד. זה לא רק להעניק להם זמן שמח, אלא גם להיות שם בשבילם, להקשיב, לחזק ולעודד.”

נתנאל, תלמיד תיכון בגני תקווה הוסיף: “לראות את הילדים מחייכים ושמחים כל כך, זה שווה הכל. במפגשים הקצרים הללו, למדתי מהם מהם הרבה על כוח רצון, אופטימיות וסבלנות. במקום שאני אבוא לחזק אותם, הם מחזקים אותי ואני מקבל פרופורציות לחיים. זה מעניק לי תחושת סיפוק אדירה.”

יפית הדסה בנין, מנהלת עמותת ‘החיוך שלהם בידים שלנו’:

“החיוך של הילדים בעת הביקור בספארי, שווה הכל. זה מפיח בהם ובנו תקווה גדולה. אני רוצה להודות לספארי, למתנדבים ולכל מי שלקח ועזר לנו לשמח את הילדים.  רק ביחד זה עובד”.

ראש עיריית גני תקווה, ליזי דלריצ’ה סיכמה:

“היוזמה הזאת מחממת את הלב ומדגישה את החשיבות של פעילויות העשרה עבור הילדים שעוברים טיפולים מורכבים וקשים. המתנדבים הצעירים שלנו הם דוגמה למעורבות קהילתית אמיתית והקרבה למען האחר.”

שרונה אריאל, מנהלת מדור התנדבות בעיריית גני תקווה:

“לפני שהגעתי לגני תקווה עבדתי במשך 6 שנים עם ילדים חולי סרטן והנושא קרוב לליבי. אני ממשיכה גם היום להתנדב ולסייע לילדים החולים וכשיפית מנכלית העמותה פנתה אלי לעזרה נעניתי מיד. אני גאה בקהילת גני תקווה שמתגייסת ברצון ובשמחה לכל פנייה לעזרה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עמותת ׳החיוך שלהם בידיים שלנו' ועיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן