החיבור בין אוניברסיטת ירושלים לעיר לוד

בדרך לתואר השני בתכנון ערים הסטודנטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים עצרו בלוד

כ-20 סטודנטים לתואר שני בתכנון ערים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, השוקדים במסגרת לימודיהם על הכנת תב”ע לעיר לוד – כחלק מהמטלות לקבלת התואר, החליטו שבכדי להצליח בעבודתם, הכי טוב עבורם יהיה להגיע פיזית ללוד – ולחוות בסיור רגלי את השטח על מנת להכיר את העיר על כל מרכיביה.

מריאנו אלבחרי ממינהל אגף ההנדסה בעיריית לוד, פרס בפניהם את כל הפרויקטים התכנוניים של העיר, ונציגי ‘המבואה’ – המנהלת העירונית להתחדשות, שיתפו את האורחים אודות מיזמי ההתחדשות בלוד במסגרת תכניות פינוי-בינוי, בדגש על היבטים החברתיים המורכבים בשכונות הוותיקות, בהם אוכלוסיות מוחלשות, קשישים, ערבים ויהודים.

האורחים סיירו בעיר העתיקה, ברקמה המנדטורית, האתרים ההיסטוריים, שכונת רמת אשכול, פרוייקטי התחדשות ברחבות חרמון, גלבוע, הציונות ועוד, וקיבלו סקירה נרחבת לעתידה המבטיח של לוד העתיקה המתחדשת והמתחברת לשכונות החדשות מסביב לה.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן