החטופה מורן סטלה ינאי בסעודת הודיה בבאר שבע לציון שחרורה מהשבי

“תודה לכם שלחמתם למעני וחשבתם עלי. מעכשיו נמשיך לפעול יחד כדי להחזיר את כל שאר החטופות והחטופים מעזה כמה שיותר מהר”, אמרה מורן.

ערב מרגש עם הרבה דמעות של שמחה ותקווה התקיים בסוף השבוע האחרון באולמי “אגמים” בבאר שבע.

היה זה כאשר מורן סטלה ינאי, החטופה תושבת באר-שבע ששוחררה משבי החמאס, קיימה יחד עם הוריה ובני משפחתה סעודת הודיה על הנס הגדול שלו זכתה.

הוריה, רימונה ומשה ינאי ואחיה לאה וליאון קיבלו את בני המשפחה, החברים והמכרים שחיבקו את מורן וסיפרו לה על הדאגה הרבה לשלומה לילות וימים.  בדברים שנשאה הודתה מורן לנוכחים על הדאגה שלהם, התפילות והחיזוקים ששלחו לה בימי השבי.

“חלמתי לילות רבים על הערב הזה ועל הרגע הזה. תודה לכם שלחמתם למעני וחשבתם עלי. מעכשיו נמשיך לפעול יחד כדי להחזיר את כל שאר החטופות והחטופים מעזה כמה שיותר מהר…”, אמרה מורן.

בין הרבים שהתייצבו בסוף הסעודה כדי להצטלם עם מורן היה גם חבר מועצת העיר משה ינאי, שהוא קרוב משפחה של מורן שעמד לצד אביה משה ינאי לתמונה למזכרת.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: צילום פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן