החברה העירונית ברחובות פתחה את ההרשמה לצהרונים לשנת הלימודים הבאה

ההרשמה לצהרונים נפתחהוניתן להירשם באמצעות אתר החברה העירונית הקישור בכתבה

עיריית רחובות והחברה העירונית שמחות לפתוח היום, שני (1.7) את ההרשמה לצהרונים בבתי הספר לשנת הלימודים תשפ”ה

 

 

בהתאם למתווה הצהרונים החדש- מחירי הצהרונים יישארו בעלות זהה גם בשנת הלימודים הבאה וההורים והתלמידים יקבלו שלושה ימי פעילות מלאים בצהרונים בימי הגשר בין יום כיפור לסוכות.

 

הצהרונים יופעלו במתווה תוכנית “ניצנים” של משרד החינוך ויעניקו מענה חינוכי משלים במסגרת הבית ספרית עד השעה 17:00. הצוותים החינוכיים המקצועיים של החברה העירונית יקבלו את התלמידות והתלמידים בצהרונים עם פעילויות העשרה וארוחת צהריים חמה.

להרשמה באתר החברה העירונית לחצו כאן

 

 

השנה האחרונה הביאה איתה עליית מחירים משמעותית ברוב תחומי החיים.

למרות ההתייקרויות הכלליות במשק, ראש העיר מתן דיל קבע כי החברה העירונית לא תעלה את מחירי הצהרונים לשכבת ג’ וכיתות החט”צ בשנת הלימודים הבאה (בעוד משרד החינוך משתתף בעלויות של שכבות א’-ב’).

 

בהתאם למתווה הצהרונים החדש התלמידות והתלמידים ייהנו מ-13 ימי צהרון מלאים בזמן החופשות והגשרים אותם קבע משרד החינוך (לעומת 11 ימים בשנה שעברה) ובנוסף יקבלו חוג העשרה נוסף מידי שבועיים.

 

בשנת הלימודים הנוכחית נרשמו לצהרונים כ-3,000 ילדות וילדים שנהנו מתוכנית חינוכית עשירה, ערכית וחווייתית בפיקוח “ניצנים” של משרד החינוך הכוללת: עזרה בשיעורי בית, ארוחת צהריים חמה, פעילויות בחופשות, פעילות העשרה ועוד.
החברה העירונית פעלה בשיתוף פעולה מלא עם מינהל החינוך בעירייה והנהגת ההורים העירונית כדי להציג את מתווה הצהרונים הטוב ביותר למען ההורים בעיר רחובות וכעת קוראת להורים לרשום את ילדיהם לתכנית ניצנים המיועדת לתלמידות ותלמידי כיתות חט”צ וא’ -ג’.

 

תוכנית “ניצנים” הינה תוכנית כלל ארצית של צהרונים בהשתתפות משרד החינוך, אליה יכולים להירשם תלמידות ותלמידי כיתות א’-ב’ במחיר מוזל. תלמידות ותלמידי כיתות ג’ בכל בתי הספר בעיר וילדי החטיבה הצעירה בבתי הספר “בגין” ו”רמת אלון” יכולים להירשם לצהרוני החברה בתשלום מחיר מלא. צהרוני החברה העירונית פועלים על-פי תוכנית ‘ניצנים’ של משרד החינוך ובפיקוחו. התוכנית והעלות הם בכפוף לקול הקורא שיפורסם של משרד החינוך לשנת תשפ”ה.

 

צהרוני החברה העירונית פועלים בבתי ספר מכל המגזרים בעיר – הממלכתי, הממ”ד והחרדי. בהתאם לסיכום עם הנהגת ההורים העירונית, בבתי הספר הממלכתיים והממלכתיים-דתיים יעניקו הצהרונים בשנת הלימודים הקרובה שירותים נרחבים שיכללו, בין היתר: הארכת יום הלימודים עד לשעה 17:00, שירותי אבטחה, קיום ימי צהרון מלאים (בין השעות 08:00-16:00) ב-13 ימי חופשה במהלך השנה (3 ימי גשר בין יום כיפור לחג הסוכות, 5 ימים בחנוכה ו-5 ימים בחופשת שלפני חג הפסח) וחוג העשרה נוסף לכל ילד מידי שבועיים.

בבתי הספר בחינוך החרדי בעיר קיימת תוכנית מותאמת והצהרונים יפעלו, ככלל, עד לשעה 16:00.

רכזי וצוותי החינוך בצהרונים של החברה העירונית עוברים הכשרות מקצועיות על ידי משרד החינוך ובנוסף גם הכשרות קציני ביטחון ומד”א. כמו כן, הצוותים העובדים בצהרונים עוברים השתלמויות מקצועיות, פדגוגיות וחינוכיות במהלך כל השנה.

ההרשמה לצהרונים נפתחה כאמור וניתן להירשם באמצעות אתר החברה העירונית בלחיצה על הקישור.

 

ההרשמה פתוחה עד למוצאי השבת- 10.8.24, ולאחר מועד זה ההצטרפות לצהרונים תתאפשר על בסיס מקום פנוי בלבד. פתיחת מוקד צהרון כפוף לרישום של 18 משתתפים/ות.

 

מתן דיל, ראש העיר ומחזיק תיק החינוך:

“אנו קשובים לציבור כל הזמן ומנסים למצוא את הדרכים הנכונות להקל על ההורים במציאות הכלכלית הנוכחית. למרות עליית המחירים במשק – מחירי הצהרונים לשכבת ג’ והחטיבה הצעירה לא יעלו בשנת הלימודים הבאה. אני מברך על שיתוף הפעולה בין החברה העירונית, מינהל החינוך והנהגת ההורים העירונית המוביל את העשייה המשותפת למען הילדות והילדים של כולנו”.

 

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית:

“החברה העירונית שמחה לעמוד לצד ההורים ולתת מענה חינוכי, איכותי וחיוני מבלי להעלות את מחירי הצהרונים. אני מודה לכל השותפות והשותפים במינהל החינוך ובהנהגת ההורים העירונית וכן לאגף החינוך הבלתי פורמלי ולמחלקת הצהרונים, על ההיערכות המקצועית לשנת הלימודים הבאה”.

 

אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך בעיריית רחובות:

“הצהרונים בעיר מעניקים לתלמידות והתלמידים מסגרת חינוכית איכותית בתום שעות הלימודים ולהורים את האפשרות להשלים את יום העבודה. מינהל החינוך בעיר רחובות שמח לפעול למען ההורים ולהקל עליהם בתקופת החופש הגדול וגם במהלך כל שנת הלימודים”.

 

צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית:

“צהרוני תכנית “ניצנים” מספקים לילדינו מסגרת המשך חינוכית ובטוחה בבתי הספר. אנחנו מאמינים שהמתווה שנקבע לשנה הבאה בועדת ההיגוי המשותפת משקף את המענה הטוב ביותר לילדים ולהורים, בהתאם לכללי “ניצנים”. אנחנו מקווים מאוד שגם הליך בחירת ספק ההזנה יושלם עד תחילת השנה. הנהגת ההורים העירונית רחובות מאחלת להורים ולילדים חופשה נעימה ובטוחה.”

 

אביה קפרא, מנהלת אגף החינוך הבלתי פורמלי בחברה העירונית:

“תלמידי הצהרונים נהנים מתכנים ערכיים, איכותיים וחיוניים. אנו שמים דגש על הכשרתם המקצועית של צוותי הצהרונים, המלווים לאורך כל השנה בהשתלמויות מקצועיות ובהדרכה פדגוגית שוטפת. אני מודה לצוותים על ההיערכות המקצועית לשנת הלימודים הבאה במטרה לספק לתלמידים מסגרת איכותית, מהנה ובטוחה. וכן לרשות ולהנהגה העירונית על שיתוף הפעולה לאורך כל השנה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: החברה העירונית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן