החברה העירונית ורשת חוויות ברחובות פתחו היום בהצלחה את קייטנות וצהרוני הקיץ

ההרשמה למחזורי ב’ ו-ג’ של קייטנות החברה העירונית – המיועדות לבוגרי גן חובה – כיתות ג’ – ולקייטנות הספורט והאומנות עדיין פתוחה

החופש הגדול כבר כאן

למעלה מ-20,000 ילדות וילדים פתחו הבוקר (שני, 1.7) באופן רשמי את החופש הגדול בקייטנות החברה העירונית ורשת חוויות

 

בחודשי הקיץ הילדות והילדים ייהנו ממגוון רחב של קייטנות המתאימות לכל הגילים ופועלות בכל רחבי העיר.

ההרשמה למחזורי ב’ ו-ג’ של קייטנות החברה העירונית (המיועדות לבוגרי גן חובה – כיתות ג’) ולקייטנות הספורט והאומנות עדיין פתוחה וההורים מוזמנים להירשם באמצעות אתר החברה.

ניתן עדיין להירשם גם לקייטנות וסדנאות הקיץ של רשת חוויות בלחיצה על הקישור.

 

 

אגפי החינוך הבלתי פורמלי ברשת חוויות והחברה העירונית פתחו היום בהתרגשות גדולה את קייטנות הקיץ. הצוותים עובדים במשך שבועות ארוכים על פתיחת קייטנות וצהרוני הקיץ בשיתוף מינהל החינוך בעיריית רחובות והנהגת ההורים העירונית. הקייטנות והצהרונים מעניקים לילדות ולילדים מסגרות חינוכיות איכותיות בחודשי יולי-אוגוסט, ולהורים את האפשרות לשמור על שגרת החיים והעבודה גם במהלך חופשת הקיץ.

 

החברה העירונית פתחה הבוקר את “קייטנות בית הספר של החופש הגדול” המיועדות לתלמידות ולתלמידי כיתות א’-ג’, קייטנת מוכנות לכיתה א’ המיועדת לעולים לכיתה א’ בשנת הלימודים הבאה, קייטנת אנגלית – “אינגליש GO2 ” המיועדת לתלמידות ותלמידים בוגרי כיתות ג’ בעיר וגם קייטנות ומחנות הספורט – כדורגל, כדורסל ועוד, סדנאות אמנות בבימת הנוער ועוד.

 

 

הורים יקרים שימו לב- ניתן עדיין להירשם למחזורי ב’ ו-ג’ (המוצע השנה לראשונה) של קייטנות וצהרוני החברה העירונית,

ההרשמה מתבצעת באמצעות אתר החברה העירונית ותתאפשר עד לתאריך 10.7.24.

בנוסף, עדיין ניתן להירשם למחזורי אוגוסט במחנות הספורט וכן לסדנאות האומנות- כדוגמת סדנת קומיקס וסדנת פודקאסט בבית מיכל, לסדנאות בבית האומנים, בבית האסמים ועוד ועוד, מהרו להבטיח את מקומכם בלחיצה על הקישור.

 

רשת חוויות פתחה גם היא הבוקר את קייטנות גני הילדים עם תוכנית פדגוגית עשירה ומגוון רחב של קייטנות איכותיות לילדים הבוגרים במרכזים הקהילתיים, בין היתר: מחנה מחול מקצועי של בי”ס עלמא, סדנת בינה מלאכותית, רובוטיקה, מיינקראפט וגיימינג, מבוכים ודרקונים, היפ-הופ ועוד ועוד.

רשת חוויות משלבת את ילדות וילדי החינוך המיוחד בקייטנות השונות ומעניקה להם מסגרת חינוכית איכותית הנותנת מענה רחב לכל צרכיהם. בנוסף, הרשת צפויה לפתוח קייטנות תוכן נוספות במרכזים הקהילתיים במהלך חודש יולי ואוגוסט המתאימות לכל הילדות והילדים כמו: אילוף כלבים, משחק ודיבוב, התעמלות אומנותית, קייטנת מולוקולה ועוד.

 

להרשמה לקייטנות וסדנאות הקיץ ברשת חוויות לחצו כאן

יש לציין כי בנוסף לקייטנות הפועלות בין השעות 08:00-13:00, החברה העירונית ורשת חוויות מציעות לילדים ולהורים צהרונים הפועלים בשעות אחר הצהריים והם הילדות והילדים נהנים מארוחת צהריים חמה ופעילויות מהנות ואיכותיות למגוון רחב של גילים.

 

מתן דיל, ראש העיר המחזיק בתיק החינוך אמר היום:

“עם פתיחת החופש הגדול אני שמח לראות את המעבר המהיר והפשוט של הילדות והילדים מהגנים ובתי הספר לקייטנות הקיץ. אני מודה למינהל החינוך, החברה העירונית, רשת חוויות והנהגת ההורים העירונית על העבודה המשותפת והמסורה למען הילדות והילדים של כולנו ומאחל חופשה נעימה לכל התלמידות והתלמידים”.

 

ראש מינהל החינוך בעיריית רחובות אפרת צוקרמן:

“מערכת החינוך ברחובות מלווה את הילדות והילדים מקצה לקצה, במהלך שנת הלימודים ועד לסוף החופש הגדול. אני שמחה על הפתיחה המוצלחת של קייטנות וצהרוני הקיץ המעניקים מגוון אפשרויות לכל תלמידות ותלמידי העיר ומברכת על שיתוף הפעולה של החברה העירונית ורשת חוויות עם הנהגת ההורים העירונית”.

 

לדברי אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית:

“אני גאה בעובדי אגפי ומחלקות החברה העירונית, אשר גם בשנה מורכבת וייחודית זו מצליחים לתת מענה איכותי, מקצועי ומגוון לאלפי משפחות בעיר, לרבות יצירת קייטנות חדשות ומגוונות והוספת מחזור נוסף לקייטנות הקיץ, בהן יוכלו לבלות וליהנות אלפי ילדים משלל פעילויות חינוכיות על ידי אנשי צוות מקצועיים ומנוסים. אני מודה לראש העיר מתן דיל, מינהל החינוך בעירייה ולהנהגת ההורים העירונית על שיתוף הפעולה לאורך כל הדרך, ולכם, ההורים, על האמון שאתם נותנים בנו לאורך כל השנה וגם עכשיו בהרשמה לקייטנות הקיץ. תודה מיוחדת לצוותי אגף החינוך הבלתי פורמלי, מחלקת צהרונים וקייטנות, אגף הספורט, בימת הנוער ובתי התרבות על פעולתם ללא לאות להפעלת קייטנות וסדנאות קיץ ייחודיות ואיכותיות גם בשנה זו. אני מאחל לכל ילדי העיר חופשה מהנה ובטוחה!”.

 

גולן ביטון, מנכ”ל רשת חוויות הוסיף:

הקייטנות שמובילים הצהרונים לילדי הגנים כוללות תוכנית פדגוגית מדהימה לקיץ, לרבות הנחיות יומיות לצוותים, שגם עברו הכשרות לקראת הקייטנות. בתוך כך אנחנו משלבים את ילדי החינוך המיוחד בקייטנות, מענה שהסדרנו והוכיח את עצמו, המאפשר להם להצטרף לקייטנות עם סיום מסגרות הלימודים שבהן הם נמצאים. החל מה-1.8 יוכלו ילדי החינוך המיוחד להירשם לקייטנות רשת חוויות גם בשעות הבוקר, וזוהי זכות גדולה עבורנו לתת להם מענה ראוי והולם. אני מודה לראש העיר מתן דיל על התמיכה, למינהל החינוך בעירייה, להנהגת ההורים, למנהלת אגף הצהרונים שלי מרין, למנהלים ולעובדים והעובדות המסורים, שלא עוצרים לרגע וממשיכים היישר מסיום מסגרות שנת הלימודים אל פתיחת מסגרות החודש, לצד הובלת מעל 100 אירועי תרבות ופנאי בשכונות במהלך הקיץ”

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: החברה העירונית רחובות | רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן