הותר לפרסם: צה"ל חילץ את גופתו של החטוף רס"ם (מיל') רביד אריה כץ

בהמשך להודעה בדבר חילוץ גופת החטופה שנרצחה מיה גורן, ואת החללים החטופים רס”ר (מיל’) אורן גולדין, סמ”ר תומר אחימס וסמל קיריל ברודסקי ז”ל ממרחב חאן יונס במבצע של אוגדה 98 – מתיר כעת דובר צה"ל הפרסום על חילוץ הגופה החמישית:

הותר לפרסום כי בפעילות המשותפת של צה״ל ושב״כ חולץ גם החלל החטוף רס"ם (מיל') רביד אריה כץ ז"ל, אשר נפל בקרב במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר, וגופתו נחטפה לעזה.

החילוץ בוצע אתמול (ד׳), וגופתו חולצה יחד עם החטופה שנרצחה מיה גורן, והחללים החטופים רס"ר (מיל') אורן גולדין, סמ"ר תומר אחימס, סמל קיריל ברודסקי ז"ל.

צה״ל ושב״כ ימשיכו לפעול למען החזרת החטופים והשבתם הביתה.

רביד אריה כץ, בן 51 מקיבוץ ניר עוז. אב לשלושה, נשוי לרויטל. איש חינוך, היה חבר כיתת הכוננות של הקיבוץ, נפל בקרב ב-7.10 וגופתו נחטפה לרצועה. בנובמבר צה״ל הודיע כי הוא אינו בין החיים.

אתמול גופתו חולצה מחאן יונס במבצע.

מקיבוץ ניר עוז נמסר: 

"רביד כץ שנהרג בקרב ונחטף מקיבוץ ניר עוז בשבת ה-7 באוקטובר, הוחזר היום אל ביתו ומשפחתו לפרידה אחרונה. רביד, שנפל בהגנה על משפחתו, קהילתו ומולדתו, יובא לקבורה באדמת ישראל.

רביד היה בן 51 בנופלו, חבר קיבוץ ניר עוז, אב לשלושה ילדים בהם תינוקת. איש חינוך שעבד שנים עם נוער על כל גווניו, החל מתנועות הנוער ועד נוער בסיכון. אוהב אדם ואיש שלום. הבשורה הקשה על מותו הגיעה בסוף חודש נובמבר האחרון וגופתו חולצה על ידי כוחות הביטחון.

הבאת רביד לקבורה היא שלב משמעותי בדרך לשיקום קיבוץ ניר עוז ומדינת ישראל, שיקום שלעולם לא יושלם ללא השבת כל החטופים – החיים למשפחותיהם והנרצחים לקבורה. חייבים להחזיר את כולם הביתה, עכשיו."

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן