טרגדיה: 2 קציני צה”ל נספו בהתרסקות המסוק מול חופי חיפה

טרגדיה: שני קציני צה”ל נהרגו בהתרסקות המסוק מול חופי חיפה. ההרוגים בהתרסקות המסוק הם קצינים בדרגת סא”ל וסרן. קצין נוסף בדרגת סרן שהיה על המסוק חולץ במצב בינוני.

דובר צה”ל: מסוק ימי מסוג ״עטלף״ פגע במים אמש (ב׳) במסגרת טיסת אימונים, סמוך לחופי חיפה. על המסוק היו שלושה אנשי צוות, קצין סיור מוסק ושני טייסים. אנשי צוות המסוק חולצו על ידי לוחמי ילת״ם, לוחמי שייטת 13, לוחמי 669 וכוחות שיטור ימי שהעניקו לטייסים טיפול ראשוני. קצין הסיור נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותם של שני הטייסים. הודעה נמסרה למשפחות, צה”ל משתתף בצערן וימשיך ללוותן.

מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, הורה על קרקוע מערך ה״עטלף״ וכן הורה על עצירת טיסות אימונים בחיל האוויר. בנוסף, מינה מפקד חיל האוויר צוות חקירה בראשות אלוף משנה ט’.

שר הבטחון בני גנץ מבקש למסור תנחומים מעומק הלב למשפחות ההרוגים בתאונת המסוק ורפואה שלמה לפצוע. שוחחתי עם הרמטכ”ל, ואני מבטיח שצה”ל יתחקר את האירוע ויפיק את הלקחים הנדרשים. אני מבקש להודות לכוחות החילוץ שפעלו במהירות ובתנאים לא פשוטים כדי לאתר את צוות המסוק.

מנהל בית החולים רמב”ם פרופ’ מיקי הלברטל עדכן אודות מצבו של הפצוע שחולץ. “לפני כשעתיים הגיע לבית החולים הפצוע מהתרסקות המסוק. הוא הגיע בהכרה מלאה, עבר בירור בחדר המיון ועבר מאתר ההתרסקות ע”י אוניית השיטור הימי ומד”א לבית החולים. מצבו יציב לחלוטין, הוא עבר את הבירור המלא… הוא נמצא כרגע ביחידה לטיפול נמרץ, וסובל מקצת היפותרמיה”.

קודם לכן פרסמנו בחדשות אפס שמונה עוד בטרם דווח באופן רשמי על הרוגים באירוע ההתרסקות בים, פליטת פה של האלוף במיל’ אליעזר מרום, מפקד חיל הים לשעבר, אשר התראיין לחדשות 13 תיארה תוצאות טרגיות: “תאונה מאוד מאוד מאוד קשה.. לצערי הרב.. תנחומים למשפחות”, אמר האלוף מרום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן