הותר לפרסום: צה”ל חילץ מעזה את גופות החטופים מיה גורן, אורן גולדין ותומר אחימס

עוד חילוץ מוצלח: צה”ל השיב לישראל אמש (רביעי) את גופותיהם של החטופים מיה גורן ואורן גולדין, ואת גופתו של סמ”ר תומר אחימס

עוד חילוץ מוצלח: צה”ל השיב לישראל אמש (רביעי) את גופותיהם של החטופים מיה גורן ואורן גולדין, ואת גופתו של סמ”ר תומר אחימס. משפחותיהם עודכנו, ובמקביל הודעות בנושא נמסרו על ידי הקיבוצים ניר עוז וניר יצחק, ועל ידי המועצה המקומית להבים, בהתאמה.

אורן גולדין (33), חבר קיבוץ ניר יצחק שהוגדר כחטוף, נרצח בטבח ב-7 באוקטובר, וגופתו הוחזקה בידי חמאס

בהודעת ניר יצחק נכתב:

“הערב התבשרנו על מבצע חילוצו של אורן גולדין, חבר כיתת הכוננות של הקיבוץ, שנפל ב-7 באוקטובר. אורן היה הראשון לצאת באותו בוקר ארור, עוד לפני שידענו כמה חמורה הסכנה שאורבת בחוץ. בחודש נובמבר, כחודש וחצי בהם קיווינו לאות חיים, התבשרנו כי אורן נהרג ב-7/10 וגופתו מוחזקת בשבי. במשך כמעט עשרה חודשים קראנו וייחלנו ליום בו תושב גופתו לישראל ונוכל לטמון אותו בבית שכל כך אהב, קיבוץ ניר יצחק. אורן הותיר אחריו משפחה גדולה ואוהבת. אושרית, אביב, אילי, אדי, יאיר, רני, שי, משה וכל המשפחה המורחבת – אתכם בצערכם הכבד”.

סמ”ר תומר אחימס, בן 20 מלהבים, נפל ב-7 באוקטובר. 53 ימים אחרי מתקפת הטרור של חמאס, צה”ל פרסם שחמאס מחזיק בגופתו.

בהודעת ראש מועצת להבים אלעד ארזי נכתב:

“קהילה יקרה, הלילה התבשרנו כי גופתו של תומר אחימס ז”ל הובאה לישראל. תומר, חברנו האהוב, בן היישוב, נפל בקרב גבורה בקיבוץ נירים ב 7.10. למעלה מתשעה חודשים גופתו הוחזקה בשבי חמאס, והערב חולצה על ידי צה”ל. טקס הקבורה יתקיים מחר, 25.7.24, בשעה 19:00 בבית העלמין בלהבים – נעמוד כולנו עם דגלי ישראל. משפחת אחימס האהובים – קהילת להבים מחבקת אתכם. כולנו איתכם”.

מיה גורן בת ה-56 הייתה הגננת האהובה של ניר עוז, אשר יצאה בשבת בבוקר להכין את הכיתה לכבוד הגן ביום ראשון – ושם שמעה את הירי והפיצוצים האדירים. היא התחבאה מתחת למיטת הילדים, שם נפצעה, ונחטפה באכזריות.

גל, בנה של מיה גורן, אמר ל-ynet: “אמא הייתה אשת חינוך ברמ”ח איבריה. נולדה וגדלה ברמת גן. הייתה מדריכה ורשג”דית בצופים, מפקדת גדנ”ע, למדה בסמינר הקיבוצים ומאז שעברה בעקבות אהובה, אבא אבנר ז”ל (שנרצח גם הוא בשבת השחורה). הייתה גננת ומטפלת בניר עוז. אם לארבעה ילדים. אישה אוהבת, אופטימית, אנרגטית ומסורה. גם בחיים האישיים והמשפחתיים, גם החיים הקהילתיים וגם ובעיקר בעבודתה החינוכית היא עשתה הכל באהבה, אכפתיות ומסירות.

בשבת השחורה היא שהתה בגן הילדים שבו עבדה, שם נפצעה ונחטפה במצב קשה. בהמשך נודע למשפחה על הירצחה. אנחנו מודים לכוחות הביטחון האמיצים שהחזירו אותה. גם עכשיו אנחנו קוראים להשבתם המיידית של יתר החטופות והחטופים – אלו החיים לשיקום ואלו הנרצחים לקבורה. לכולם מגיע סוף שכזה בין אם איחוד עם אהוביהם ובין אם סגירת מעגל. ההפקרה חייבת להיפסק”.

יהי זכרם ברוך.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: באדיבות המשפחה ▪︎ מטה משפחות החטופים ▪︎ דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עצוב, הי"ד
עצוב, הי"ד
1 month ago

איזו הפקרה?? של צה”ל שלא ידע לשמור על הגבול כי דרג המטכל חיי בסרט..

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עצוב, הי"ד
עצוב, הי"ד
1 month ago

איזו הפקרה?? של צה”ל שלא ידע לשמור על הגבול כי דרג המטכל חיי בסרט..

דילוג לתוכן