הותר לפרסום: נועה מרציאנו נרצחה בידי חמאס

צה”ל התיר לפרסום: רב״ט נועה מרציאנו, בת 19, ממודיעין, בקרית איסוף יבשתי בגדוד 414, חיל הגנת הגבולות, חללת צה״ל חטופה בידי ארגון טרור

צה”ל התיר כעת לפרסום על חללת נוספת: רב״ט נועה מרציאנו, בת 19, ממודיעין, בקרית איסוף יבשתי בגדוד 414, חיל הגנת הגבולות, חללת צה״ל חטופה בידי ארגון טרור.

הבוקר (שלישי) פורסם בחדשות 08 על הודעת דובר צה”ל לפיה: ליבנו עם משפחת מרציאנו שבתם, נועה, נחטפה באכזריות על ידי ארגון הטרור חמאס. צה”ל יחד עם כלל הגופים ימשיך ללוות את משפחת מרציאנו, כמו גם את כל משפחות החטופים והנעדרים. אנחנו פועלים בכל האמצעים, המודיעיניים והמבצעיים, על מנת להשיב את החטופות והחטופים הביתה. נציג צה״ל הגיע לבית המשפחה והודיע להם על פרסום הסרטון. חמאס ממשיך להפעיל טרור פסיכולוגי ונוהג באופן לא אנושי, דרך סרטונים ותמונות חטופים, כפי שעשה גם בעבר.

כאמור, נציג צה”ל הגיע אל בית משפחת מרציאנו במודיעין מכבים רעות וסיפר למשפחתה של החטופה נועה מרציאנו כי חמאס פרסם סרטון ובו נראית בתם, נועה – תצפיתנית ששירתה באוגדת עזה ונחטפה לעזה כשהיא מספרת על הוריה, מוכתבת מה לומר ובין היתר כי היא שוהה בעזה יחד עם ארבעה שבויים נוספים שסופגים את הפצצות צה”ל. לטענת עורכי הסרטון שעסוקים בלוחמה פסיכולוגית, נועה נהרגה מהפצצות צה”ל ב-9 בנובמבר.

חיים ביבס ראש עיריית מודיעין מכבים רעות: “הבשורה הקשה מכל. רב”ט נועה מרציאנו שנחטפה ביום שבת 7.10.23 הוכרזה כחלל צה”ל. משפחת מרציאנו היקרה, אין די מילים לנחם אתכם על האובדן והכאב הנורא. בשמי ובשם כל תושבי מודיעין מכבים רעות אנו משתתפים בצערכם הכבד”.

יו”ר נעמת, חגית פאר, בתגובה על פרסום מותה של רב״ט נועה מרציאנו ז״ל:

״עוד רבות יסופר על נועה ועל חברותיה התצפיתניות שעמדו בגבורה , בנחיתות מספרית וכנגד כל הסיכויים מול האויב המתועב והברברי הזה. במהלך פגישות שערכתי עם תצפיתניות בימים האחרונים נדהמתי מהאש בעיניים, מהדבקות במשימה, מכך שלמרות שאיבדו רבות מחברותיהן הן נחושות להמשיך בהגנה על אזרחי ישראל . ראוי להזכיר שוב ושוב שהמשימה לא תושלם עד שכל החטופות והחטופים שלנו יחזרו הביתה. תנחומים למשפחתה של נועה ז״ל״.

לפני מספר ימים כתב ביבס בפייסבוק:

את נועה מרציאנו פגשתי לפני כשנה וחצי, כשהיתה תלמידת כיתה י”ב בעירוני ג’ ונבחרה לתלמידה מצטיינת בתחום ההתנדבות והיתה לי הזכות להעניק לה את מלגת ההצטיינות. נועה הובילה בהתנדבות את קבוצת המש”צים הבית ספרית וראתה את התנדבותה כדרך חיים ועשתה זאת עם כריזמתיות, חוכמה וסל ערכים שהביאה איתה מהבית. קיימנו אירוע עירוני להזדהות עם משפחות החטופים ברחבת מוזיאון מורשת החשמונאים. אמרתי למשפחת מרציאנו ולכל משפחות החטופים כי עם ישראל כולו, ואנחנו כאן, לא ניתן שיפקירו את נועה ואת כל החטופים והנעדרים. המלחמה הניטשת כעת בעזה חייבת להסתיים בחיסול חמאס ובהחזרת החטופים והנעדרים הביתה.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: רשתות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן