הותר לפרסום: הנרצחים בפיגוע בחווארה שי סיילאס ניגרקר (60) ובנו אביעד ניר (28), מאשדוד

הנשמה נקרעת: הותר לפרסום: הנרצחים בפיגוע המתועב הם -שי סיילאס ניגרקר (60) ובנו אביעד ניר (28), תושבי העיר אשדוד

הותר לפרסום: הנרצחים בפיגוע המתועב הם -שי סיילאס ניגרקר (60) ובנו אביעד ניר (28), תושבי העיר אשדוד

מחקירה ראשונית של הפיגוע עלה כי בזמן שהשניים שטפו את מכוניתם במכון לשטיפת מכוניות, נכנס מחבל חמוש באקדח, ווידא שמדובר ביהודים וירה בהם מטווח אפס.

לפי מד”א, בשעה 15:04 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירקון על 2 פצועים מירי סמוך לחווארה. פראמדיק מד”א תומר גוסמן סיפר: “2 הפצועים, גבר בן 60 וגבר בן 29 שכבו בתוך מכון שטיפת הרכבים כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי בגופם. בשיתוף כוח רפואה של הצבא אנחנו מעניקים להם במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה מתקדמות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: “אני שולח תנחומים למשפחת שני הנרצחים, אב ובנו, שחייהם נגדעו בצורה כל כך אכזרית ונפשעת במהלך השבת. כוחות הביטחון פועלים במשנה מרץ כדי להשיג את המרצח ולבוא איתו חשבון, בדיוק כפי שעשינו עם כל המרצחים עד כה”.

נשיא המדינה יצחק הרצוג: “שבת עצובה שמסתיימת עם כאב גדול על שני נרצחים, אב ובנו, בפיגוע קשה בחווארה. סמוך ובטוח שצה״ל וכוחות הביטחון ישימו ידם בנחישות על המרצח המתועב. אסור לנו לתת לטרור לנצח אותנו”.

ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי: “סיילאס-שי ובנו אביעד, בחייהם ובמותם לא נפרדו. אשדוד כולה אבלה הערב על הירצחם במהלך השבת, של תושבי העיר אב ובנו, בפיגוע הירי הקשה בו נגזלו חייהם באופן כל כך אכזרי ונפשע. אנוכי, יחד עם צוותי העיריה, מלווים את בני המשפחה ברגעים קשים אלה, בהם הלב שלנו יחד עם כל עם ישראל כואבים את כאבם הגדול. אני מחזק את ידי כוחות הביטחון ובטוח כי הם פועלים בכל המרץ ויצליחו להשיג את המרצחים ככתוב בספר תהילים יח’ “אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם”. תנחומיי הכנים בשמי ובשם כל העיר אשדוד, נבחריה ותושביה למשפחה”.

אלי לחמני – חבר מועצת העיר והמועמד לראשות העיר:

“זוהי שעה קשה לכולנו, הנשמה נקרעת. אני שולח תנחומים למשפחת שני הנרצחים, אב ובנו מאשדוד, שחייהם נגדעו בצורה נפשעת בפיגוע רצחני בחווארה. חשוב שבימים אלו נשמור יותר על ביטחוננו מפני המרצחים שמבקשים לפגוע בנו אך ורק בגלל שאנחנו יהודים המבקשים לחיות בשלום בארצנו. על כולנו להישמע להוראות כוחות הביטחון ולפקוח עין סביבנו, להודיע על כל אדם חשוד ולשמור על נפשותינו. מייחל ומאמין שכוחות הביטחון יתפסו את המרצח ויבואו איתו בחשבון”.

יהי  זכרם ברוך

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן