הורים מבי”ס הצומח ברחובות פתחו בשביתת מחאה: “נלחם בכל מדיה ודרך אפשרית”

הורים מבית הספר הצומח בשכונת חצרות המושבה שבתו הבוקר (ראשון) עם ילדיהם בשעה הראשונה, כשהם מצוידים בשלטי מחאה. מעיריית רחובות נמסר: ” תהיה הפרדה מלאה בין תלמידי חצרות המושבה לתלמידי השיטה”.

הורים מבי”ס הצומח קיימו את הבטחותיהם ושבתו עם ילדיהם החל מהבוקר, כשהם מצוידים בשלטי מחאה. על כל השלטים נכתב: “חינוך ילדינו אינו הפקר”. לטענת ההורים כי העירייה מזניחה את שכונת חצרות ורואה בהם כ”חצר האחורית של רחובות”. בנוסף ההורים הלינו על כך שילדיהם לומדים במבנים זמניים בתוך שטח הפארק, בשל דחייה בהקמת בית הספר הקבוע. למרות שהבנייה בשלבי  סיום, יידעו את ההורים שיארחו כ-440 תלמידי בי”ס הפתוח בשכבות א’ עד יב’.

הורה שהשתתף במחאה סיפר לחדשות 08: “ההורים זועמים על החלטת העירייה ולא מתכוונים לוותר אין שום סיכוי שבבית ספר יסודי ילדים בכיתות א’-ב’ יחשפו לילדים בכיתות יא’-יב’ אנחנו נילחם בכל מדיה ודרך אפשרית עד שזה יבוטל”.

מעיריית רחובות נמסר: ” מדובר במבנה חדש שצפוי להכיל 24 כיתות, בעוד שבית הספר הצומח של חצרות המושבה יכיל בשנת הלימודים הבאה 6 כיתות בלבד. לבית הספר “השיטה” מוקם מבנה חדש ובשל כך קיים צורך במבנה זמני עבורו, עד להשלמת הליך הבנייה. במשך כל זמן שהותם של תלמידי בי”ס “השיטה” במקום תתקיים הפרדה מלאה כאשר מחצית ממבנה בית הספר יוקצה לתלמידי חצרות המושבה ומחצית השנייה של בית הספר, שאינה נמצאת בשימוש, תוקצה לתלמידי בי”ס “השיטה”.

יובהר כי בעקבות ההפרדה בין תלמידי בתי הספר בשעות הלימודים וכן בהפסקות, לא תיפגע שגרת הלימודים היומית של כלל התלמידים במקום. גורמים שונים בעיריית רחובות קיימו בימים האחרונים מספר שיחות עם ההורים וכל בקשותיהם לדון בנושא נענו, בנוסף, ראש העיר רחמים מלול צפוי להיפגש ולדון בהמשך השבוע עם התושבים בנושא זה. עיריית רחובות פועלת בשקיפות תוך איזון כלל צרכי התושבים בעיר ומבהירה כי בין כל מוסדות החינוך בעיר רחובות קיימת ערבות הדדית שבאה לידי ביטוי גם במקרה זה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן