הוקם אולם ספורט חדש באור יהודה

האולם החדש, בו הושקעו כחמישה מיליון שקל, ישרת את תלמידי בית ספר נבון בשעות הבוקר ואת חוגי “נפגשים” אחר הצהריים בקרוב ייחנך אולם ספורט חדש גם ליד בית ספר אריק איינשטיין ליאת שוחט, ראש העיר: “ממשיכים לפתח את הפעילות הספורטיבית בעיר”

עיריית אור יהודה הקימה בשנה האחרונה אולם ספורט חדש בצמידות לבית ספר יצחק נבון בשכונת בית בפארק שישרת את תלמידי ותושבי השכונה. האולם החדש, בו הושקעו כחמישה מיליון שקלים, הוא מקורה וממוזג והוא כולל שירותים ומלתחות. האולם הוקם באמצעות מנהלת הסכם הגג ובתיאום מול מחלקת הספורט ב”נפגשים” מרכזים קהילתיים.

אולם הספורט החדש יכלול שיעורי ספורט לתלמידי בית ספר נבון וישמש גם כמקום התכנסות עבור התלמידים. בנוסף, אחר הצהריים תפעיל חברת “נפגשים” חוגי כדורסל, התעמלות קרקע, כדורעף, חינוך גופני לגיל הרך ומאמאנט. האחרונים החלו תלמידי בית הספר לעשות שימוש באולם החדש, כמו גם משתתפי החוגים השונים.

במקביל, העירייה הקימה במהלך החודשים האחרונים אולם ספורט נוסף בצמידות לבית ספר אריק איינשטיין שגם הוא ייחנך בקרוב.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת:

“אנו ממשיכים לפתח את הפעילות הספורטיבית בעיר. יש לנו את הזכות להקים אולמות ספורט בצמידות לבתי הספר שישמשו את תלמידי בתי הספר ואת הקהילה בפעילות הספורט שמתקיימת באמצעות ‘נפגשים’. האולמות נבנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר. במקביל, אנו ממשיכים בעבודות להקמת מרכז קהילתי גדול בשכונת בית בפארק שיכלול גם כן אולם ספורט רחב ידיים וכמובן המשך פיתוח השכונה.”

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן