הופעת בכורה לשחקני יחידת העילית של מועדון הפטאנק של לוד

גם בחום יולי אוגוסט משחקים פטאנק בלוד

גם בחום יולי אוגוסט משחקים פטאנק בלוד. בשבוע שעבר נערכה הופעת בכורה של שחקני Team Top של מועדון גני אביב בפטאנק, בטורניר ארצי שנערך בעיר. מדובר ב”יחידת העלית” של המועדון, המורכבת משחקניות ושחקנים של מועדון פ.ל.א, לוד גני אביב

הם התחילו את דרכם לפני 8-9 שנים כילדים, תחת שרביטו של יואב דרור, מנהל המועדון הלודאי, שהפך למוביל בארץ ובעולם. כיום הם כבר מככבים בהרכבי נבחרות הנוער, העתודה והנשים בפטאנק, המייצגות את ישראל במפעלים בחו”ל. בקרוב חלקם ישתתפו באליפויות אירופה ברחבי העולם: במונקו, תאילנד, צרפת ועוד.

הדור הבא כבר נושף בעורפם של ותיקי הפטאנק. בתום 4 סיבובים, ולמרות החום השורר במחוזותינו, הסתיימו בהצלחה משחקי סיום סדרת פטאנק “חום יולי-אוגוסט”. 45 שחקנים מרחובות, ניר צבי, ראשון לציון, תל אביב ולוד חתמו ביום שלישי האחרון את הקיץ, בטורניר אשר כלל מרתון של ארבעה משחקים ארוכים ומרתקים. 

מנהל מחלקת הספורט, ירון זרד, לא ויתר על ה”ספקטקל”, ונשאר פעור פה בצפייה בדור הצעיר של השחקנים הכישרוניים משכונת גני אביב. בתום הטורניר, הוא החמיא להם על הביצועים והרצינות שלהם במשחק.

בתום הטורניר, התקיימה ארוחת ערב באווירה נעימה. השחקנים הצעירים, שהגיעו לאחרונה להישגים מרשימים, זכו בגביע הוקרה ובתשואות רמות מהבוגרים. חברת מועצת העיר,  אלוירה קוליחמן, כיבדה את הספורטאים בנוכחותה והעניקה את הגביעים לזוכים. אלוירה ברכה גם את השחקנים הצעירים שהגיעו מחוץ לעיר. מנהל מרכז הפטאנק בלוד, יואב דרור, סיפר בהתרגשות איך לפני 10 שנים, נענתה אלוירה קוליחמן לפנייתו, והייתה שותפה מלאה בהקמת המועדון. יואב דרור נזכר: “לאחר שאלוירה היקרה נחשפה לראשונה לפעילות הפטאנק, היא לא חסכה שום מאמץ להשיג בכל מחיר גביע לזוכי הטורניר הראשון, בו השתתפו 4 שחקנים בלבד. את הגביע היא ממנה מכיסה הפרטי, וכל זאת כדי לשמח את ילדי השכונה ולהוסיף ענף ספורט חדש לאלו שכבר היו קיימים בגני אביב. ואכן, היום מתברר לכולם שההשקעה השתלמה”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן