הופעתה של נסרין בחוויות קריית משה הסתיימה באלימות: דחיפות, יריקות וקריאות גנאי מצד המנהל ומשתתפים באירוע

בלגאן בחוויות קריית משה לאחר שנודע כי בסיום הופעת פורים שקיימה הזמרת נסרין וארך 60 דק' כמסוכם בחוזה, היא נקלעה יחד עם אמרגנה, חגי אוזן, לתקרית קשה במהלכה, כך על פי עדי ראיה, מנהל המתנ"ס וחלק מהקהל דחפו אותם ומנעו מהם לרדת מהבמה. התערבות המאבטחים שהוציאו את הזמרת ומנהלה מהמקום מנעה תקרית אלימה ביותר.

הכל החל בעקבות בקשת הקהל שנסרין תישאר על הבמה, אולם היא נאלצה להמשיך להופעה אחרת. כשירדה מהבמה. ״הם ירדו מהבמה וביקשו מהם לחזור, כשהם הסבירו שהם כבר נתנו הופעה ארוכה מהמסוכם הקהל לא קיבל את זה ואנשים התחילו לדחוף אותם. אם לא המאבטחים במקום, חגי ונסרין היו גומרים בבית חולים״, אמר אחד הנוכחים. לדברי אוזן, מי שדחפו אותם היו מנהל המתנ"ס גולן ביטון ואנשים נוספים שליוו אותו. לדברי אותו עד ראיה ״הגיעו מאבטחים והתחילו להוציא את חגי ונסרין החוצה. זה קרה בזמן שאנשים צעקו שהיא תחזור לבמה, דחפו אותם וירקו עליהם, זה היה הזוי ולא מכובד״.

עדת ראיה נוספת סיפרה: "כשנסרין ירדה מהבמה היא לא הבינה בהתחלה מה קורה, אבל לאחר מכן התחילה להילחץ. היא לחצה את היד של חגי חזק וראיתי את הדמעות בעיניים שלה". אחרת הוסיפה: ״נסרין היתה מאוד נבוכה, היה שמח לאורך כל המופע ואחריו פתאום ראיתי מהומה סביב נסרין. ואז כשראיתי את הדחיפות והיריקות הבנתי שיש שם מריבה של ממש. נסרין הרגישה לא נעים וחגי ניסה להסביר לבן אדם שדיבר איתו בתוך המהומה משהו על זמנים. היה קשה לשמוע, אבל הבנתי שרצו שנסרין תופיע עוד״.

חגי אוזן, מנהלה האישי של נסרין התראיין בסוגיה לאתר mako ואמר: "באנו ברצון טוב ונתנו הופעה שהיא מעל ומעבר למה שהתחייבנו. לצערי הרב, ברגע שבאנו לרדת מהבמה מנהל המתנ"ס גולן ביטון ועוד כמה אנשים ניסו לחסום אותנו בגופם. הם דחפו אותנו ובכך העיבו על האווירה של כל הערב הנפלא שהיה שם. לצערי הרב ביטון ויתר מארגני הערב לא עמדו באף אחת מההתחייבויות שלהם – גודל הבמה לא היה כפי שתואם ואנשים מהקהל אף עלו על הבמה בעידודו של ביטון, בניגוד למסוכם בחוזה. למרות כל הקשיים, הקהל היה מרוצה ואפילו הביא לנו משלוחי מנות בסיום ההופעה. הבנתי מאנשים שהיו בהופעה שמנהל הערב הבטיח להם שנסרין תרד לקהל ותרקוד איתם, דבר שלא סוכם איתנו. נסרין נפגעה מאוד מההתנהלות של מנהלי הערב, זה כנראה היה גדול עליהם מבחינה לוגיסטית. דבר כזה לא היה לנו אף פעם. לא נחזור להופיע שם".

מהעבר השני, אמר גולן ביטון בתגובה: "היה אמור להיות מופע בן 70 דקות, הם ירדו אחרי פחות מ-60 דקות. לא דחפנו אותה חזרה לבמה והשומרים אף פינו לה את הדרך החוצה, ההופעה נגמרה בצורה מסודרת ומכובדת. לאחר מכן פנינו בצורה מסודרת לליאם הפקות כדי להסדיר את הנושא הזה. חגי אוזן הוא זה שהפריע לנסרין כל ההופעה, הוא חושב שהוא זמר". אגב דבריו אינם מתכתבים עם הפוסט שהעלה לאחר מכן לפייסבוק ובו ציין: "נסרין קדרי השאירה אותנו עם טעם של עוד. חותמים את קרנבל פורים בחוויות קרית משה עם המון שמח".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן