הולך רגל נפגע בצומת גן יבנה

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח אסותא באשדוד, 2 פצועים, בהם: נער בן 16 במצב קשה ורוכב האופנוע גבר בן 28 במצב בינוני עם חבלה רב מערכתית

לפני זמן קצר (ראשון) התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש, על הולך רגל שנפגע מאופנוע בכביש 4 מאשדוד לכיוון דרום סמוך לצומת גן יבנה.

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח אסותא באשדוד, 2 פצועים, בהם: נער בן 16 במצב קשה ורוכב האופנוע גבר בן 28 במצב בינוני עם חבלה רב מערכתית.

פאראמדיק מד”א יעקב אטרקצ’י וחובש בכיר במד”א אוראל אסולין מיחידת האופנועים של מד”א סיפרו:

“ראינו את 2 הפצועים שוכבים בשוליים כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וקיבוע לקרש גב ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים”.

יוסי ויצמן ויוחאי כהן חובשים באיחוד הצלה מסרו: “בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ הענקנו בזירה סיוע ראשוני להולך רגל שנפצע בינוני עד קשה ולרוכב האופנוע שנפצע גם הוא במצב בינוני”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

צילום: דוברות איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן