הודעה להורים לילדים עם צרכים מיוחדים מרחובות ונס ציונה

יוזמה משותפת של הנהגות ההורים העירוניות ברחובות ונס-ציונה עם מתי”א ר”ן

הורים לילדים עם צרכים מיוחדים ברחובות ונס ציונה – פתחו יומנים!

הנהגת ההורים העירונית רחובות בשיתוף עם הנהגת ההורים העירונית נס-ציונה ומתי”א ר”ן יוזמות ערב מידע ושיח מיוחד עבור הורים לילדים עם צרכים מיוחדים. 

על מנת למפות בצורה מיטבית את הצרכים והאתגרים ובמטרה לקדם פתרונות מותאמים, יפגשו נציגי ההנהגות עם הורים לילדים עם צרכים מיוחדים מרחובות ומנס ציונה וישמעו מהם על האתגרים והחוויות שהם פוגשים ביום יום במערכת החינוך.  

בחלקו הראשון של הערב ייפגשו ההורים עם נציגי מתי”א וישמעו מהם על מגוון התמיכות והמסגרות בעיר, ובחלקו השני יתקיים שיח פתוח עם נציגי ההנהגות.

הערב מיועד להורים לילדים עם צרכים מיוחדים מכל מוסדות החינוך ברחובות ונס-ציונה ומכל שכבות הגיל. הורים לילדים בבתי הספר לחינוך מיוחד, הורים לילדים במסגרות משולבות, כיתות תקשורת וילדים משולבים בגנים רגילים ובכיתות רגילות.

הערב יתקיים ביום שלישי ה-28.2.2023 ויהיה מחולק על פי נושאים, אותם יובילו וירכזו נציגי מתי”א והנהגות ההורים העירוניות. 

הורים לילדים עם צרכים מיוחדים מרחובות ונס ציונה, אשר רוצים לקחת חלק במעגלי השיח, מוזמנים להרשם ולהצטרף אלינו בקישור הבא:   https://bit.ly/horimrehovot

צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית רחובות:  “הנהגת ההורים העירונית רחובות מייצגת הורים מכלל מוסדות הלימוד בעיר. על מנת שנוכל לייצג בצורה היעילה והמדויקת ביותר את ההורים, חשוב לנו לשמוע אותם ואת החוויות שלהם מהשטח. רק כך נוכל באמת להבין את התמודדויות והצרכים ולפעול על מנת לתת מענה, לשפר ולקדם פתרונות הולמים”.

רועי חייט וינון שרז, יו”רים משותפים הנהגת ההורים נס-ציונה: “הנהגת ההורים נס ציונה, שמחה לקחת חלק במפגש המיועד לכלל ההורים בעיר שילדיהם חלק ממערכת החינוך המשולב חנ”מ. העוצמה של קהילה וחברה מבוססת על היכולת להקשיב, הנכונות להכיל והכוח לעזור. אנו קוראים לכלל הורי העיר שילדיהם משולבים להירשם למפגש ולבוא לשתף בהצלחות, קשיים, צרכים ולבטים”.

צילום: Freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן