הודעה חשובה לתושבי מודיעין מכבים רעות

מוסדות החינוך יקיימו החל ממחר (יום ראשון 29.10) לימודים פיסיים ומקוונים בהתאם ליכולת המיקלוט במוסדות החינוך ובהתאם ליכולות של אנשי הצוות החינוכי

ראש עיריית מודיעין מכבים רעות התייחס לפני זמן קצר להערכת המצב שקיים וההחלטות שקיים בעקבות ההסלמה ברחבי הארץ.

“ביממה האחרונה חלה הסלמה משמעותית בלחימה ברצועת עזה ובגבול בצפון. אמש, בערב שישי, התרחש ירי טילים לכיוון העיר ולמרכז עינב (ישפרו), התבצעו שני יירוטים מוצלחים ולא היו נפילות באזורנו. לאורך השבת קיימתי הערכות מצב בשיתוף פיקוד העורף וגורמי העירייה ועודכנתי, כי בעקבות ההסלמה בדרום עלתה רמת הכוננות באזורנו לרמה צהובה.

מוסדות החינוך יקיימו החל ממחר (יום ראשון 29.10) לימודים פיסיים ומקוונים בהתאם ליכולת המיקלוט במוסדות החינוך ובהתאם ליכולות של אנשי הצוות החינוכי. מתווה הלימודים של כל בית ספר נשלח על ידי המנהלים. הצהרונים יפעלו עד השעה 16:30. אנו נמשיך להגביר את אבטחת מוסדות חינוך עם מאבטח חמוש בכל בית ספר, ניידות אבטחה בסמוך לגני ילדים, סיורים מוגברים של השיטור העירוני וניידות הביטחון ונוכחות של כיתות כוננות וכוחות תגבור של גדודים מהצבא הנמצאים בעיר.

אני מזכיר, כי לכוחות ביטחון של העיר הכוללים את סיירות הביטחון, ניידות השיטור העירוני ומשטרת מודיעין, הצטרפו שלוש כיתות כוננות עירוניות המבוססות על תושבי העיר, יוצאי יחידות קרביות, שעברו הכשרה וקיבלו נשקים. בנוסף, יש את משמר העיר המסייע במשימות האבטחה בעיר סביב מוסדות החינוך.

באזור מכבים פועל גדוד מילואים של חטיבת כפיר והוא הגורם המשמעותי בשמירה על הגדר, לצד משטרת מודיעין ועובדי אגף הביטחון של העירייה מבצעים סיורים ופטרולים קבועים על תוואי הגדר ואמצעים טכנולוגיים לרבות יחידת מפעילים הרחפנים שהקמנו המחוברים למוקד הרואה של העירייה ומסייעים רבות לאבטחת האזור. בימים הקרובים תיכנס לפעילות כיתת כוננות נוספת, רביעית במספר, שמיועדת לתגבר את האבטחה באזור מכבים.

המוקד העירוני ממשיך לעבוד ללא הפסקה כדי לתת לכם מענה מהיר בטלפון או בווטסאפ. אני שב ומבקש מכל אחת ואחד מכם, הישמעו להנחיות פיקוד העורף והימצאו באזורים הסמוכים למרחב מוגן. בעת הישמע אזעקה יש להיכנס בתוך 90 שניות למרחב מוגן ולשהות בו 10 עשר דקות. הנחיות פיקוד העורף מצילות חיים!!

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשוילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן