הודעה חשובה לתושבי יבנה לקראת חגי תשרי

לקראת החג: בעירייה נערכים לפינוי מוגבר של אשפה וגזם, קנסות נגד מי שילכלך את המרחב הציבורי

לקראת חגי תשרי, אגף שפ”ע בעירייה מתגבר משמעותית את תדירות הפינוי ואת המאמץ להבטיח סביבה עירונית נקייה ומטופחת. עיריית יבנה קוראת לתושבי העיר לשתף פעולה במאמצים לשמור על עיר מסודרת ונקייה במהלך החגים.

ראש העיר, רועי גבאי: “כחלק מהמחויבות שלנו לשמירה על איכות החיים בעיר, אנו משקיעים מאמצים רבים בניקיון והסדר הציבורי, במיוחד במהלך חגי תשרי. אני קורא לכל התושבים לשתף פעולה, להקפיד על ההנחיות ולפעול יחד כדי להבטיח סביבת חיים נעימה ובטוחה לכולנו. חג שמח לכל תושבי יבנה!”

כולנו רוצים לחגוג את חגי תשרי בסביבה נעימה, ולכן חשוב שנפעל יחד כדי לשמור על הניקיון בעיר. באגף לשיפור פני העיר נערכים בימים אלה לניקיון העיר בחגי תשרי וקוראים לתושבים להקדים את הניקיונות לחג על-מנת להימנע ממפגעים תברואתיים ובטיחותיים, וכמובן להימנע מקנסות. “שיתוף פעולה זה יתרום לשמירה על איכות הסביבה והסדר הציבורי”, אומרים בעירייה.

בעירייה מציינים כי המועד האחרון להוצאת גזם, גרוטאות וריהוט ישן לפני חג ראש השנה הוא יום שלישי, 1.10.24 (בהתאם לימי הפינוי בשכונה). לאחר מועד זה תתבצע אכיפה מוגברת ברחבי העיר וכנגד מי שיוציא פסולת שלא במועד יוגשו קנסות כבדים.

החל מערב חג ראש השנה, יום רביעי, 2.10.24 (כולל) חל איסור להוציא גזם, גרוטאות וקרטונים למרחב הציבורי עד לאחר החג.

בערב יום כיפור, אשר יחול ביום שישי, 11.10.24, אין להוציא גזם וגרוטאות לרחוב.

בעירייה מדגישים כי התושבים מתבקשים להניח את הגרוטאות, הריהוט, מוצרי חשמל והגזם במקום המיועד לכך, בהתאם לימים הקבועים לכל שכונה ובהתאם להנחיות המופיעות באתר העירייה. יש לשים לב כי אין להניח פסולת מחוץ למיכלים או בפינות רחוב. את אריזות הקרטון יש לקפל, לשטח ולהשליך לקרטוניות הייעודיות בלבד.

בעירייה מבקשים מהתושבים להקפיד להשליך פסולת לפחי האשפה המיועדים, לשמור על הגינות הציבוריות נקיות, ולעודד את הקרובים לפעול בהתאם להנחיות וביחד נוכל להבטיח סביבת מגורים נקייה ומסודרת לכולנו.

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן