הודעה חשובה לתושבי אשדוד

עיריית אשדוד מפרסמת את העדכונים וההחלטות שהתקבלו הערב (ראשון) בהערכת המצב, ואלו הם:

עיריית אשדוד מפרסמת את העדכונים וההחלטות שהתקבלו הערב (ראשון) בהערכת המצב, ואלו הם:

1. היום הופץ וואטסאפ שגרם לבהלה ביחס לפועלים בעיר. אנו מבקשים לציין שהנושא נבדק מיידית ונשללו מהקבלן הספציפי שפעל בניגוד להנחיות כל אישורי העבודה שניתנו לו במקומות אחרים מדובר בקבלן שחרג מהאישור שניתן לו ולכן נשללו ממנו כל אישורי העבודה בפרוייקטים בעיר. אנו לא ניתן לפגוע בחוסן הציבורי וכל קבלן שיפעל בניגוד למתווה עליו סוכם עם ארגון הקבלנים, ישא בתוצאות.

2. גם היום נעשתה פניה של ראש העיר לשר האוצר על מנת שאשדוד ותושביה יזכו להטבות בשל מיקומם בטווח 40 הק״מ ועמידתם בחזית, אין כל כוונה לוותר בנושא זה. המדינה חייבת להכיר במעמדה המיוחד של אשדוד כעיר שטרם חזרה לשגרה על כל ההשלכות של המצב ולסייע לתושבים בהקלות ומענקים. נמשיך לעדכן בהתפתחויות בנושא חשוב זה.

3. אנו נערכים למיפוי עדכני של מערכת החינוך ביחס לקיבולת המיגון על מנת להיות מוכנים ליום בו יוחלט על השבת הלימודים. זה לא על הפרק כרגע אולם אנו נערכים בתכנית מגירה הדרגתית שתופעל אך ורק כאשר המצב יאפשר וכמובן בכפוף לאישור פיקוד העורף.

4. אירוע נפילת הטיל אתמול מעיד שוב על כך שכיפת הברזל אינה מעניקה הגנה מלאה וההקפדה על הנחיות פיקוד העורף מצילת חיים. לאור הפעילות הקרקעית של צה״ל בעזה הסיכון לירי מסיבי של טילים הולך וגובר והנכם מתבקשים להמשיך ולשמור על עירנות גבוהה.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

לעדכונים בטלגרם: https://t.me/news08il

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן