ההתאחדות לכדורגל השיקה בלוד מרכז מצוינות לכדורגל

בהתאחדות לכדורגל החליטו לאתר מגיל צעיר את הילדים המצטיינים, שיהיו כוכבי העתיד של הכדורגל הישראלי. המרכז למצוינות שנחנך השבוע בלוד, ינוהל ע”י שחקן העבר המעוטר בכל התארים האפשריים, עובד אגף הספורט, יעקב הלל, ששיחק גם בנבחרת ישראל

בהתאחדות לכדורגל החליטו לאתר מגיל צעיר את הילדים המצטיינים, שיהיו כוכבי העתיד של הכדורגל הישראלי. המרכז למצוינות שנחנך השבוע בלוד, ינוהל ע”י שחקן העבר המעוטר בכל התארים האפשריים, עובד אגף הספורט, יעקב הלל, ששיחק גם בנבחרת ישראל

מרכז המצוינות לכדורגל שהושק השבוע בלוד יחלוש על כל אזור השפלה והמרכז, מירושלים במזרח, ועד ראשון לציון במערב. את המרכז ינהל שחקן העבר של נבחרת ישראל, יעקב הלל, שהוא גם רכז אגף הספורט. יחד עם הלל יעבוד צוות מאמנים מקצועי: קובי עזר, מאמן כושר, דניאל סעדה, מאמן שוערים, והמאמנים יוסי אברהם ואיוב מג’לג’וליה. יעקב הלל מוסר, כי כבר בשבוע הקרוב ייערכו אימוני סינון, בהם ייבחרו הילדים עם הפוטנציאל הגבוה ביותר, איתם יעבדו בשנים הקרובות, במגמה שישחקו בעתיד בנבחרות ישראל השונות, מילדים ועד בוגרים.

בראייה אסטרטגית מחושבת ולטווח ארוך, החליטה ההתאחדות לכדורגל לבנות באמצעות מרכזי המצוינות נבחרות חזקות, כשהילדים בעלי הפוטנציאל יזוהו כבר מגיל צעיר. במרכזי המצוינות, הם ילמדו את יסודות הכדורגל, במטרה להפוך אותם לשחקנים מקצוענים ברמות הגבוהות ביותר באירופה. הילדים יזוהו ויאומנו בארבעה מרכזי המצוינות שהוקמו בארץ: לוד תחלוש, כאמור, על כל השפלה, מירושלים ועד לראשל”צ, אשקלון על הדרום, נוף הגליל על הצפון ושפיים-ר”ג על המרכז. מאמן העבר, פרדי דוד, מנהל את ארבעת המרכזים, כשמעליו בוני גינזבורג, המנהל המקצועי של נבחרות ישראל.

הכוונה, לזהות את דור העתיד בגיל צעיר, לתת לשחקנים הנבחרים אימונים איכותיים וכלים, כדי שיתפתחו לשחקני נבחרת, אשר ייצגו בעתיד את המדינה במונדיאל וברמות הגבוהות ביותר. בהודעה שהוציאה ההתאחדות לכדורגל נמסר, כי מרכז המצוינות שנפתח בלוד יהווה מרכז אזורי, אשר נותן שירותים לאגודות וקבוצות המסונפות להתאחדות לכדורגל באזור השפלה והמרכז. הכדורגלנים שייקחו בו חלק יהיו בגילים 12 עד 14.

עוד נמסר, כי ההתאחדות לכדורגל בישראל, בשיתוף משרד הספורט ועיריית לוד, התחילו השבוע להפעיל מרכז מצוינות בלוד, כחלק מפרויקט לאומי לפיתוח הכדורגל במדינת ישראל. מרכז המצוינות בלוד יהווה מרכז אזורי, אשר נותן שירותים לאגודות וקבוצות המסונפות להתאחדות לכדורגל בכל אזור השפלה.

לרוב המועדונים בארץ אין את היכולת לתת העשרה מקצועית, משאבים וכוח אדם כדוגמת אקדמיה. המרכז יהווה אקדמיה אזורית, שבו כל הילדים המוכשרים יכולים להתאמן ולהתקדם. בנוסף, המרכז ישמש להכשרת מאמנים וקיום השתלמויות מקצועיות ולשיפור יכולות האימון. הדבר גם יבטיח למועדונים והפעילים, הכשרה ברמה הגבוהה ביותר.

ישנן מספר מטרות מרכזיות לכל מרכז ומרכז: איתור וטיפוח צעירים מוכשרים רבים והכשרתם לאפשרות של הצלחה הישגית, קידום וטיפוח מאמנים ואנשי מקצוע ושיפור והרחבת מתקני האימונים.

מרכזי המצוינות יאפשרו לצעירים מוכשרים רבים להיחשף לתנאי אימון ברמה גבוהה ולמצות את מלוא הפוטנציאל שלהם בגיל הבוגרים. מרכזי המצוינות יאפשרו גם קבלת תנאים שווים לכל המגזרים, לפריפריה ולמועדונים קטנים כגדולים. לסיכום, אין ספק כי מרכזי המצוינות ירחיבו את הפעילות של הכדורגל הישראלי. מנהל אגף הנבחרות בהתאחדות, רונן הרשקו, סקר את הפרויקט: “ישנה חשיבות גדולה בכך שכל הכישרונות בכל אחד מהאזורים ינוקזו לשלושה מרכזים. כמו כן, תינתן הזדמנות למאמנים להיחשף ולהשתלם ברמות הכי גבוהות, דבר שישדרג את הקבוצות באזור וכמובן את רמת הכדורגל. כל עיר נבחרה לשמש מרכז מצוינות לאומי תודות למחויבות שלה לפרויקט, העמדת מתקן ותנאים מעולים. אנו מברכים על שיתוף הפעולה והנכונות”.

ראש אגף הספורט, מאיר אליהו סיכם: “אין ספק שלאחר קיום אליפות אירופה לנוער בלוד בשנה שעברה, בחירת העיר לוד כמרכז למצוינות, מהווה חיזוק נוסף לכך שבעיר יש תשתיות ספורט מצוינות, ולכך שלוד הינה עיר ספורט מובילה. אני מודה לראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, שמספק לנו את כל התנאים והאמצעים, כדי לקיים בעיר פעילות ספורטיבית ענפה, עם צוות הדרכה, מאמנים, מתקנים ומגרשים ברמה הגבוהה  ביותר”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן