ההרשמה נמשכת – תוכנית ההכשרה “ניצנים פרו” לתלמידי כיתות י’ בדרום הארץ

“ניצנים”: הדרך של הדור הצעיר בדרום להייטק תוכנית “ניצנים פרו” פועלת בערים באר שבע, אשדוד, לכיש, אשקלון, דימונה ועוד
על-פי נתוני מנהלי התוכנית יותר מ- 60% מבוגרי ובוגרות 2023 השתלבו בתפקידי מפתח ביחידות הטכנולוגיות המתקדמות של צה”ל והיתר שובצו בתפקידים משמעותיים. הלימודים בתוכנית מתקיימים בשעות  אחר הצהריים ובמסגרתה התלמידים שיתקבלו לתוכנית יקבלו ליווי מקצועי ממומחים בתחום, היכרות עם היחידות הטכנולוגיות בצה”ל והזדמנות להשתלב בעתיד, לאחר שיעמדו בבחינות הקבלה בתפקידי טכנולוגיה מתקדמים ותפקידי פיקוד משמעותיים בצה”ל.
בתכנית, שפועלת במימון העמותה וגופים נוספים, בהם – עתידים, הפדרציה היהודית ניו-יורק, חברת הפניקס וקרן משפחת שעשוע, לקחו השנה חלק מאות תלמידים ברחבי הארץ ולקראת שנת הלימודים הבאה, תשפ”ה, נרשמו עד כה למעלה מ- 2,200 תלמידות ותלמידים. מאחר ומספר זה צפוי לעלות לאור הביקוש והצורך הרב ביישובי הפריפריה, בוחנת הנהלת העמותה יחד עם שותפי ותומכי התכנית, את האפשרות להגדיל את היקף התלמידים שניתן יהיה לקלוט ולהכשיר בשנת הלימודים הבאה.
קורין כהן-מתוק, מנהלת תכנית “ניצנים”:
“הביקוש הרב מצביע על הצורך שחוזר ועולה בדו”חות להכשרה וחינוך טכנולוגי מקצועי ביישובי הפריפריה. הכשרת הדור הצעיר וההשקעה הבלתי הרבה של צוותי תכנית “ניצנים” בתלמידי ישראל הוכחה כמשנה מציאות, לכן אנו מקווים שנצליח להגיע השנה ליותר תלמידות ותלמידים במטרה להגדיל את התמיכה וצמצום הפערים הנדרש בחברה הישראלית. אני קוראת לבוגרי כיתות ט’ שעדין לא נרשמו, למהר, ההרשמה נסגרת בקרוב.”
◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן

◼️ לחדשות אשקלון  לחצו כאן

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לחדשות דימונה, ערד וים המלח לחצו כאן

◼️ לקבוצת מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ בנתיבי אודי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן