ההרשמה לתוכנית להכשרת בני נוער בתחום התוכנה והסייבר בעיצומה – קראו את סיפורו של לביא

בימים אלה נפתחה ההרשמה לקורס הבא שיחל בתחילת חודש נובמבר, השנה הקורס יהיה בחינם  כמות המקומות מוגבלת, לכן מומלץ להירשם בהקדם כדי להבטיח את מקומכם בתוכנית המובילה
לביא פרידמן הוא תושב באר שבע שהצטרף לקראת סיום השירות הצבאי שלו לתכנית “ניצנים טו טק” של עמותת “בנתיבי אודי” שמכשירה חיילים מאזור הדרום לקראת שחרור לעבודה בהייטק.
היום הוא כבר עובד במערך הסייבר הלאומי. עוד צעד להגברת הייצוג הדרומי בתעשיית ההייטק הישראלית.
רבים מצעירי הדרום מבקשים להיכנס לתעשיית ההייטק הישראלית, בעיקר אחרי השירות הצבאי והבחירה במסלול לימודים ועבודה.
לביא פרידמן, תושב העיר בן 25, שרת כטכנאי קשר ועמד בפני שחרור מהצבא כאשר פנו אליו מעמותת “בנתיבי אודי” עם הצעה להצטרף למחזור הראשון של תכנית “ניצנים טו טק” ולקבל את הכשרת DevOps.
“לא הגעתי למיונים עם ניסיון או רקע קודם בתחום מדעי המחשב, אבל הנגישות והקירבה לקורס שהתקיים בבאר שבע סייעו להחליט שאני הולך על זה. אחרי שהתקבלתי והתחלנו את הקורס נחשפתי בשבועות הראשונים לכלים בסיסיים ובהמשך להכשרה יסודית שנתנה לי כלים שמלווים אותי עד היום”, מספר לביא. “במהלך ההכשרה קיבלנו מעטפת ליווי והזדמנות להכיר את הצרכים של הלקוחות, של הארגון וגם של המשתמשים במערכות שנפתח. למדנו איך לקחת אפליקציות ומערכות ולהריץ אותם בצורה הכי אופטימלית ויעילה”.
אחרי הקורס, הגיע שלב חיפוש העבודה ובמשך כחודשיים לביא לא ויתר עד שהתקבל לעבודה בתפקיד מתאים במערך הסייבר הלאומי. לביא, שאוהב לטייל ולקרוא סיים בימים האחרונים לא פחות מארבעה חודשי מילואים בתפקיד הישן והאהוב- טכנאי קשר באחת מיחידות השדה, וחזר בימים האחרונים לעבודתו: “אני שמח להיות עובד מדינה בימים אלה ולהיות במקום בו אני תורם את חלקי למאמץ הלאומי, במרחב הטכנולוגי אבל אני עדיין לא פוגש מספיק דרומיים בתחום ובמובן מסוים מרגיש שאני מייצג את העיר והאזור. הדרך לא הייתה קלה והשקעתי הרבה למידה, שינון ותרגול אבל בסוף לא צריך לחשוש מקשיים, רק להיות מודע אליהם ולצלוח אותם!”
בימים אלה נפתחה ההרשמה לקורס הבא שיחל בתחילת חודש נובמבר, השנה הקורס יהיה בחינם. כמות המקומות מוגבלת, לכן מומלץ להירשם בהקדם כדי להבטיח את מקומכם בתוכנית המובילה.
״ניצנים״ הינה תכנית של עמותת “בנתיבי אודי”, בשותפות אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אכ”א, בסמ”ח, מערך הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה, משרד החינוך וגופים פילנתרופים נוספים כגון: עתידים, הפדרציה היהודית ניו-יורק, חברת הפניקס, חברת Cymotive  טכנולוגיות וקרן משפחת שעשוע.
מטרת התוכנית לאתר ולהכשיר בני נוער בעלי פוטנציאל ואוריינטציה טכנולוגית בתחום התוכנה והסייבר מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית, ולהעניק להם הזדמנות שווה להשתלב ביחידות הטכנולוגיות המובחרות. התוכנית הוקמה לזכרו של סגן אודי אלגרבלי ז”ל, קצין קשר בחטיבת הצנחנים שנפל בשנת 1994 בקרב בלבנון.

◼️ לחדשות דימונה, ערד וים המלח לחצו כאן

◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן

◼️ לחדשות נתיבות לחצו כאן

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לחדשות קריית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לחדשות אשקלון  לחצו כאן

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ניק סמירנוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן