ההסתדרות הלאומית: לא ניתן יד להשבתת המשק

השבתת המשק – פגיעה בכלכלה בזמן מלחמה
ההסתדרות הלאומית כואבת ומרכינה ראשה עם ההודעה על רציחתם בשבי של ששת החטופים והחטופות הרש גולדברג-פולין, עדן ירושלמי, אורי דנינו, אלמוג סרוסי, כרמל גת ואלכס לובנוב ז”ל.
ברגעים קשים אלו, אנו קוראים להשבת החטופים ומחזקים את משפחות החטופים, הנמצאות בסבל מתמשך כבר למעלה מ-11 חודשים. אנו נמשיך לפעול בכל כוחנו, יחד עם ועדי העובדים, לחיזוק המשפחות, החיילים בסדיר ובמילואים וכלל כוחות הביטחון המוסרים נפשם מדי יום במלחמה שנכפתה עלינו.
גם בבוקר הקשה מנשוא, אליו התעוררנו כולם, אל לנו לשכוח. אחים ואחיות אנחנו. אל לנו לשכוח, מדינת ישראל נמצאת במלחמה קיומית, קשה ואכזרית על זכות קיומנו.
המשק הישראלי נמצא באחד משעותיו הקשות ואנו חייבים לנהוג באחריות לאומית. לחזק, ולא לגרור ולהיגרר לפעולות אשר יחלישו את החברות במגזר העסקי וציבור העובדות והעובדים בישראל.
השבתת המשק היא צעד מסוכן, צעד שייפגע במשק, בחוסנה וביטחונה של מדינת ישראל. אויבנו מחככים את ידיהם תוך שהם צופים בנו, קורסים לתוך עצמנו.
אנו, הנהגת ההסתדרות הלאומית – לא ניתן לזה יד.
אנו נושאים תפילה לשלום חיילי צה״ל, כוחות הביטחון והרפואה והשבת המהירה של אחיינו ואחיותינו, החטופים לחיק משפחתם במהרה. אנו סבורים כי כוחה ועוצמתה של המדינה היא בראש ובראשונה בחוסן הלאומי והכלכלי של מדינת ישראל וכלל תושביה.
יו״ר ההסתדרות הלאומית מר יואב שמחי קורא לכלל המשק חרף הקושי הגדול לשמור על העובדים, על מקומות העבודה וכך, לצד השכול הזעם והימים הקשים לשמור על פרנסת מליוני אזרחים. בתוך כך, ימשיך להשקיע את זמנו ומרצו על מנת לקדם עסקה בפורומים המתאימים ואל מול הגורמים הבכירים ביותר בממשלת ישראל. כך עשה וכך ימשיך לעשות.

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ההסתדרות הלאומית

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן