הדור הבא של ההייטק הישראלי נמצא בקריית מלאכי

תוכנית ייחודית עירונית -“סטארט-אפיסטים” – המכשירה את דור העתיד של היזמים והמפתחים הטכנולוגיים

תלמידי תיכון בקריית מלאכי צוללים לעולם היזמות הטכנולוגית בתוכנית “סטארט-אפיסטים” הייחודית. תלמידי כיתות י’-י”א לומדים שפות תכנות כולל ניסיון מעשי

שמונה תלמידות ותלמידים מבתי הספר דרכא ואמית קריית מלאכי, עושים צעדים ראשונים ומבטיחים בעולם ההייטק הישראלי. הם משתתפים בתוכנית ייחודית בשם “סטארט-אפיסטים”, המכשירה את דור העתיד של היזמים והמפתחים הטכנולוגיים.

התוכנית, המשתרעת על פני שנתיים, מיועדת לתלמידי כיתות ט’-י’ ומעניקה להם כלים מעשיים ותיאורטיים כאחד. הם לומדים שפות תכנות בסיסיות כמו HTML, CSS ו-JavaScript, ומתנסים בפיתוח פרויקטים של יזמות טכנולוגית חברתית.

אחד מההיבטים הייחודיים של התוכנית הוא השותפות עם חברת “פקר פלדה” בעיר. החברה פותחת את שעריה בפני התלמידים ומספקת להם סביבת עבודה אותנטית, הכוללת ליווי מקצועי ורכישת ניסיון מעשי. צופיה בן שחר מנהלת האקוסיסטם STEM בקריית מלאכי אומרת כי “התלמידים זוכים להתנסות אמיתית ולרכוש מיומנויות חשובות שיעזרו להם בהמשך דרכם המקצועית”.

“סטארט-אפיסטים” אינה רק תוכנית לימודים, אלא חוויה מעצבת. התלמידים מקימים מיזמים טכנולוגיים משלהם, תוך שהם לומדים על חשיבה יצירתית, פתרון בעיות ועבודת צוות.

התוכנית היא דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה בין מערכת החינוך לתעשייה המקומית. היא מספקת לתלמידים הזדמנות להיחשף לעולם ההייטק מגיל צעיר, ומעניקה להם כלים להצלחה בעתיד.

ד”ר אבי אדרי, מנהל אגף החינוך:

” ‘סטארט-אפיסטים’ היא דוגמה מצוינת לשילוב כוחות בין החינוך לתעשייה, ומדגימה כיצד ניתן להכשיר את דור העתיד של ההייטק כבר מגיל צעיר. אנו גאים בתלמידים ובשיתוף הפעולה עם חברת פקר פלדה, ומאמינים שהתוכנית תספק להם בסיס איתן להצלחה בעתיד.”

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן