הבת של הנייה צייצה: “אבא לאן הלכת?”, בשדרות חילקו בקלאוות

גולשי חדשות 08 היקרים בואו נספר לשרה, שאביה חוסל בסיכול ממוקד בטהרן, באמצעות טיל ישיר לחדר הסודי בו שהה. תספרו לה שברחבי הארץ שמחה וצהלה על חיסולו של אביה, יותר מכך – בשדרות מחלקים בקלאוות בשדרות לאחר החיסולים בביירות ובטהרן. סרטון בכתבה

‏בתו של אִסמאעיל עבד א-סלאם אחמד הנייה – ראש הלשכה המדינית של חמאס, שחוסל הלילה במבצע משובח בלב טהרן, צייצה לפני זמן קצר (רביעי) בחשבון הX שלה (טוויטר לשעבר):

“אבא לאן הלכת והשארת את אהובת לבך שרה, לאן אבא 😭😭😭😭😭”. בהמשך צייצה: היית המאהב של כולם.

גולשי חדשות 08 היקרים בואו נספר לשרה, שאביה – שחגג לאחר טבח השבעה באוקטובר – חוסל בסיכול ממוקד בטהרן, באמצעות טיל ישיר לחדר הסודי בו שהה.

נשמח גם שתספרו לה שברחבי הארץ שמחה וצהלה על חיסולו של אביה הטרוריסט, יותר מכך – בשדרות מחלקים בקלאוות בשדרות לאחר החיסולים בביירות ובטהרן. הנה, תראו:

ההתנקשות באסמאעיל הנייה בוצעה בסביבות השעה 2 בלילה, ובה נהרג בסיכול ממוקד במעונו בטהראן שבאיראן, לאחר שהשתתף בטקס השבעת הנשיא מסעוד פזשכיאן. לפי מקורות איראניים הנייה ומאבטח איראני נהרגו מפגיעת טיל.

הדיווח הראשוני על חיסולו של איסמעיל הנייה עלה מחיל משמרות המהפכה האסלאמית של איראן (IRGC), שסיפק פרטים מעטים לגבי נסיבות מותו והצביע על כך שהאירוע נמצא בחקירה. לטענת חמאס, הוא נהרג מתקיפה אווירית. יו”ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס גינה את ההתנקשות.

נציין כי ישראל סיכלה מנהיגי מפתח של חמאס בתגובה למתקפת הפתע על ישראל בשבעה באוקטובר, שבה נרצחו 1,200 בני אדם וכ-250 נשים, ילדים גברים וטף, רובם אזרחים, נחטפו לרצועת עזה.

בין המחוסלים הבולטים: סאלח אל-עארורי, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס; מרואן עיסא, סגן ראש הזרוע הצבאית של חמאס; ומוחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס (טרם ידוע מה עלה בגורלו).

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשתות, לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן