הבשורה של שוקי קרומר לתושבי רחובות

קרומר קורא לראש העיר רחמים מלול, להקים מוקד מיוחד שיעבוד 24/7 שבו יטפלו בכל הפניות של האזרחים הותיקים בשלל הנושאים – ובכוונתו לפעול בנושא לכשייבחר למועצת העיר

יו”ר רשימת הבית של האזרחים הותיקים והתרבות, שוקי קרומר, חושף היום (ראשון) את הנושא הראשון בו יפעל למען האזרחים הותיקים, לכשייבחר.

קרומר קורא לראש העיר רחמים מלול, להקים מוקד מיוחד שיעבוד 24/7 שבו יטפלו בכל הפניות של האזרחים הותיקים בשלל הנושאים כגון בריאות, בטיחות, בטחון אישי, טיפול באתגרים טכניים בבית האזרח הותיק, טיפול בנושא חרדות, בדידות, טיפול מול מחלקות השונות של העיריה ועוד.

לדבריו, “זהו אחד היעדים הראשונים שהעירייה צריכה לטפל בהם. בנוסף, יש להקים באופן מיידי סיירת עזרה ותיקונים למען האזרח הותיק שתפעל 24/7 למען האזרחים הותיקים בלבד. אני קורא לכל המועמדים הרצים לראשות העיר לתמוך ביוזמה, לאמץ אותה ולהודיע שכאשר הם יבחרו הם יפעילו את המוקד העירוני המיוחד לאזרחים הותיקים ואת סיירת עזרה ותיקונים”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן