הבוקר נודע: חולה קורונה נוסף בקרית גת – למרות זאת: התושבים ממשיכים לשחק בפארקים

“כנראה שזה קרה ביום חמישי ט אדר כשהוא קיבל את הסידור של הרבי בעמדו ליד החתן שכבר נתפרסם לפני כמה ימים שיש לו את הנגיף – אבל אז כמובן מי חלם.”, כך ציין, המצפה לבשו”ט יעקב יוסף קופרמן מקרית גת. בכך עולה מניין הנדבקים המאומתים עליהם ידוע בקריית גת ל-2, זאת לאחר שאתמול תושבי כרמית גת נדהמו כי חולת קורונה נמצאת ביניהם, ופונתה מבית הוריה.

בפוסט שפורסם בשמו, צוין: “בני לא הרגיש כ”כ טוב ביום ראשון יב אדר כשהוא יצא מניו יורק ולכן כשעצר במוסקבה לכמה שעות הוא התקשר אלי בעניין (והוא נזהר לא לטבול במוסקבה) ומיד פניתי למד”א מה צריך לעשות איתו כשהוא מגיע ארצה? והמענה היה שכעת אין שום הגבלות והוראות לגבי מי שמגיע מנ.י או מוסקבה וכמה שלא טענתי שאולי בכל זאת צריך שיבדקוהו כשהוא מגיע לא עזר לי “אין שום דבר מיוחד שנוגע אליו פשוט תיסע איתו הביתה במצב כזה פשוט צריך ללכת לרופא המשפחה וזהו”.

“ולאחרי שהוא נחת בארץ וכבר הרגיש הרבה יותר טוב הלכנו לכמה מקומות כדי לחפש מניין למעריב וקריאת המגילה אבל למחרת בבוקר של פורים כשהוא שוב לא הרגיש כ”כ טוב הוחלט שהוא ייכנס מעצמו לבידוד בחדר בבית והתקשרנו למד”א על כך אז הם אמרו שנמתין שיבואו לבדקו וככה המתנו והמתנו עד שביום חמישי בבוקר טז אדר כשזוגתי ראתה שהם לא באים- על אף שניסינו לפעול בכמה דרכים שיגיעו- היא פנתה למשרד הבריאות והסבירה שכבר יומיים שהוא מרגיש טוב והנציגה ענתה שאם כן הרי שהוא יכול לצאת מהבידוד! ושנעדכן את מד”א וכך עשינו”.

במוצ”ש האחרון כששוב חש בחולשה, הזמנו תור לרופא משפחה בקופת חולים וביום ראשון בבוקר הרופא ציווה עליו לחזור לבידוד
ובאו ולקחו דגימה והערב נודע כנ”ל שאכן יש לו את זה אז לסיכום הוא ביקר כמה דקות בליל פורים בבית הכנסת המרכזי דקרעטשינעף לקראת סיום המגילה ובבית חב”ד רובע הבנים בקריאה שהייתה בתשע בערב ובמעריב שלאח”ז ובחמישי בבוקר במקווה יחזקאל שליד הישיבה בשעה 12 לערך וכן ביום ששי בבוקר בשעה 9 לערך ובשבת בבוקר בשעה 10 לערך ובבית הכנסת חסדי שי בתפילה של ליל שבת ושבת בבוקר צר לנו מאד כמובן על כל מי שיצטרך להיכנס כעת לבידוד… אבל זהו כל השתלשלות הדברים מתחילתם”.

ועם זאת, תושבים מדווחים כי למרות ההתראות, רבים ממשיכים להגיע אל גני השעשועים ולא נשמעים להנחיות משרד הבריאות. לא חבל?

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן