האשה החזקה בפוליטיקה המקומית: עו”ד חלי אסרף

בקבוצת ווטסאפ מקומית פורסמו דברים שאמרה ח”כ טלי גוטליב מהליכוד בשבחו של מרציאנו. מה היה לחלי אסרף לומר עליהם?

על יורם מרציאנו המתמודד לראשות העיר לוד ניתן לומר המון – הן מבחינת אישיותו, נכונותו לכונן שלום בית בין כלל המגזרים בעיר וכמובן איכויותיו וקשריו.

בימים האחרונים נכנס מרציאנו אל בתיהם של ראשי החמולות – והתקבל בברכה. כולם שם רוצים לראות את מרציאנו בשלטון – ויותר מכך, רוצים שקט. אף אחד לא באמת את חוסר הביטחון המשווע בעיר.

אחת הבחירות היותר חכמות של מרציאנו לקראת ההתמודדות המוניציפלית ב-31 באוקטובר 2023 הוא הצבתה של עו”ד חלי אסרף כמספר 2 ברשימה.

לאחר שפתח את מסע הבחירות הודיע מרציאנו: “הנה בא המהפך! אני שמח לבשר על הצטרפותה של חלי אסרף סיני, מיקירות העיר לוד, מנהיגה מקומית אשר נתנה בי את אמונה ומתייצבת לצידי בדרך”.

מרציאנו שלח פצצה אמיתית והביא את אסרף, הידועה ביכולותיה הפנומנליות להנהיג ולהוביל מהלכים – למען כל הציבור, פעילה חברתית בולטת ומוכרת בעיר, יו״ר הנהגת הורים בגני הילדים לשעבר, חברת דירקטוריון ברשת המתנ”סים ומיוזמות “אימהות למען ביטחון”.

לדברי מרציאנו, “אסרף בת ה-43, נשואה לאמיר, אמא לזוהר וענהאל, עו״ד ומגשרת בעלת משרד עורכי דין – הינה אחת מהנשים האיכותיות שבעירנו, אישה מסורתית, שאוהבת את לוד ואכפת לה מלוד ובעיקר רוצה ומבקשת שינוי.

“אני שמח וגאה על הצטרפותה של חלי לדרכי ולצידי, שמתי לי ליעד לאחד סביבי את הטובים ביותר בלוד ולא עסקנים פוליטיים כאלה או אחרים אלא רק אנשים שייצר העשייה בוער בהם”.

אתמול בקבוצת ווטסאפ מקומית פורסמו דברים שאמרה ח”כ טלי גוטליב מהליכוד בשבחו של מרציאנו.

אסרף הגיבה: “אני מכירה את יורם עוד מהיותי ילדה קטנה ידעתי תמיד שיש לו לב ענק שהוא איש עם נשמה ושהוא פוליטיקאי חד. כיום לאחר חודש אינטנסיבי של עבודה יומיומית משותפת אני יכולה לאשר בפה מלא את דבריה של ח״כ טלי גוטליב. יורם מונע אך ורק מאהבת הזולת!!!

את הנתינה והעשיה שלו לא ניתן למחוק ומי ששוהה במחיצתו כמה דקות מתמלא הערכה לאדם שהוא  ואני מציעה לכולם לבוא ולשמוע ולהצטרף לשינוי”.

אגב, חיפוש במנוע החיפוש של פייסבוק מגלה מה חושב יאיר רביבו על אותה חלי אסרף. וכך כתב בשלהי 2019 עם הסמכתה כעורכת דין: “חלי מייצגת את פניה היפות, האיכותיות וההגונות של לוד”.

כעת נשאלת השאלה, האם יורם מרציאנו, חלי אסרף ושות’ לסיעה יעשו את המהפך ויצליחו להדיח את יאיר רביבו מהכסא? נמשיך לעקוב.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן