מתיחת פנים לאצטדיון העירוני באופקים

האצטדיון העירוני באופקים אושר למשחקי ערב לאור זרקורים

היסטוריה באופקים: לאחר שהותקנה בו תאורה חדישה ומשוכללת – אושר לראשונה האצטדיון העירוני למשחקי ערב, אשר יתקיימו מעתה לאור זרקורים. האישור כולל משחקי ליגות לגברים עד ליגה א’.

מערכת התאורה כוללת ארבעה עמודים בגובה 18 מטרים כל אחד, כאשר על כל עמוד מותקנים 13 פנסי לד, שמפיקים עוצמת הארה אופקית כוללת של 712.6 לוקסים. מי שייהנו מהתאורה החדשה הן קבוצות הילדים והטרומים של מ.כ מתנ”ס אופקים, אשר משחקות במסגרת הליגות של ההתאחדות לכדורגל, וכמובן ילדי בית הספר לכדורגל של מתנ”ס אופקים. 

“זהו רגע היסטורי ואני מאוד מתרגש”, אמר מזכיר אגודת הכדורגל מ.כ מתנ”ס אופקים, אריאל גולד. “אף פעם לא שיחקו משחק רשמי באיצטדיון באופקים לאור זרקורים. אני רוצה להודות לעיריית אופקים, ולמנהל מחלקת הכדורגל, דודו דראי, על התמיכה בפרוייקט התאורה החדשה והמשוכללת. התאורה תשדרג את שחקני מחלקת הנוער שלנו, שיוכלו מהעונה הקרובה לארח את משחקי הבית לאור זרקורים באיצטדיון באופקים”.

“החזון שלנו היה לשדרג את התאורה באיצטדיון באופקים כך שתתאים למשחקי ערב”, הוסיף מנהל מחלקת הכדורגל באופקים, דודו דראי. “זהו פרויקט שמייעל את כל המערכת שלנו, ונותן לנו עוד זמן שירות של האיצטדיון לקבוצות הכדורגל של אופקים, וגם לענפים אחרים. אני רוצה להודות לעיריית אופקים ולמנכ”ל העירייה יורם נחמן, על תרומתם הגדולה בנושא”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

צילום: א.ש - חברה לעבודות חשמל בע"מ, ואריאל גולד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן